Plomma2 Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 Hei, var på handletur i dag og kjøpte meg da en svart dress med svart skjorte og svart slips. Ble egentlig ganske stilig, men jeg har funnet ut at jeg vil ha en hatt til det hele som "fullfører" det. Noen forslag? Jeg lurte litt på en helt svart "blues brothers-hatt", men jeg er usikker på hvor jeg kan finne det henn. - Plomma Lenke til kommentar
tigerdip Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Du bør bytte ut slipset med ett som er lysegrått, nesten hvitt. Så finner du en hatt som er samme farge og med sort hattebånd. Superkul på en, to, tre! Lenke til kommentar
tigerdip Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 (endret) Noe sånt: Hatte-Holm har et meget godt utvalg: www.hattebutikken.no Endret 22. april 2007 av tigerdip Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 22. april 2007 Forfatter Del Skrevet 22. april 2007 Hvit hatt til svart dress og skjorte? Hmm.. : | Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Hatte-Holm har en del hatter i flere farger. Den bredbremmede panamamodellen de har er veldig fin, anbefaler deg den. Har den selv. Lenke til kommentar
jacoP Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Hvit hatt til svart dress og skjorte? Hmm.. : | 8444371[/snapback] Selvfølgelig! Du kan ikke være helt svart, det er i hvert fall ikke stilig Du Hvis du har svart dress og svart skjorte ser det bra ut med hvitt slips og hvis hatt med svart bånd du må ha litt kontraster Lenke til kommentar
tigerdip Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Og hvitt tørkle i lomma på dressjakka. Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 22. april 2007 Forfatter Del Skrevet 22. april 2007 Hvit hatt til svart dress og skjorte? Hmm.. : | 8444371[/snapback] Selvfølgelig! Du kan ikke være helt svart, det er i hvert fall ikke stilig Du Hvis du har svart dress og svart skjorte ser det bra ut med hvitt slips og hvis hatt med svart bånd du må ha litt kontraster 8444715[/snapback] Jeg klarer rett og slett ikke å se det for meg. Du har ikke tilfeldigvis et bilde? Kom over dette bildet og det var litt stilig. Marley, de hadde mye stilig der. Tenkte jeg skulle ta meg en tur innom butikken i Oslo i morgen. Lenke til kommentar
tigerdip Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Hvit hatt til svart dress og skjorte? Hmm.. : | 8444371[/snapback] Selvfølgelig! Du kan ikke være helt svart, det er i hvert fall ikke stilig Du Hvis du har svart dress og svart skjorte ser det bra ut med hvitt slips og hvis hatt med svart bånd du må ha litt kontraster 8444715[/snapback] Jeg klarer rett og slett ikke å se det for meg. Du har ikke tilfeldigvis et bilde? Kom over dette bildet og det var litt stilig. Marley, de hadde mye stilig der. Tenkte jeg skulle ta meg en tur innom butikken i Oslo i morgen. 8445555[/snapback] Det er ganske tøffe kontraster, de gutta i zoot suits gir jo en ide om hvordan det er. Men det blir mer elegant hvis du kan gjøre det i lysegrått såklart (da blir ikke kontrastene så harde heller). Hatt er best i butikk, det er hode/ansiktsformen din som virkelig avgjør hvilken hatt som er best for deg. Tar du ikke hensyn til det blir du jo seende ut som du har kledd deg ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå