Gå til innhold

Trenger forslag til hatt til dress

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvit hatt til svart dress og skjorte? Hmm.. : |

8444371[/snapback]

Selvfølgelig! Du kan ikke være helt svart, det er i hvert fall ikke stilig :thumbdown: Du Hvis du har svart dress og svart skjorte ser det bra ut med hvitt slips og hvis hatt med svart bånd ;) du må ha litt kontraster

Lenke til kommentar

8444371[/snapback]

Selvfølgelig! Du kan ikke være helt svart, det er i hvert fall ikke stilig :thumbdown: Du Hvis du har svart dress og svart skjorte ser det bra ut med hvitt slips og hvis hatt med svart bånd ;) du må ha litt kontraster

8444715[/snapback]

Jeg klarer rett og slett ikke å se det for meg. Du har ikke tilfeldigvis et bilde?

Kom over dette bildet og det var litt stilig.

Marley, de hadde mye stilig der. Tenkte jeg skulle ta meg en tur innom butikken i Oslo i morgen.

Lenke til kommentar

8444371[/snapback]

8444715[/snapback]

Jeg klarer rett og slett ikke å se det for meg. Du har ikke tilfeldigvis et bilde?

Kom over dette bildet og det var litt stilig.

Marley, de hadde mye stilig der. Tenkte jeg skulle ta meg en tur innom butikken i Oslo i morgen.

8445555[/snapback]

Det er ganske tøffe kontraster, de gutta i zoot suits gir jo en ide om hvordan det er. Men det blir mer elegant hvis du kan gjøre det i lysegrått såklart (da blir ikke kontrastene så harde heller).

Hatt er best i butikk, det er hode/ansiktsformen din som virkelig avgjør hvilken hatt som er best for deg. Tar du ikke hensyn til det blir du jo seende ut som du har kledd deg ut.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...