cybely22 Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 hello alle sammen jeg er 13år og ønsker meg jobb... den burde ikke være så langt unna så i ski eller på langhus hadde hvert veldig bra... det er egentlig nesten det samma hva slags jobb.... Lenke til kommentar
jojo123 Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 Så du forventer at de som har jobb ledig skal være aktive på forumet? Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 Du kan få en femtilapp i uka av meg hvis du vasker bort grafittien på togstasjonen i Ski. Jeg må lukke igjen øya når jeg kjører forbi der på vei til Oslo. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Denne tråden var feilpostet og er blitt flyttet til riktig kategori. Lenke til kommentar
andreaqd Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Norpost har jobber for alle over 13 år over hele landet. Består i å dele ut reklame en gang i uka ca. Helt ok jobb da jeg var der for 7 år siden. Sjekk ut www.norpost.no Lenke til kommentar
stoolman Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 Så du forventer at de som har jobb ledig skal være aktive på forumet? 8440018[/snapback] Frichassé, den syrlige tonen kan du spare deg for. Det at en på 13 år går ut i forumet her for å skaffe seg en sommerjobb er en god idè, og viser både innsatsvilje og karakter. Noe jeg forøvrig mener at mange av dagens ungdom mangler.. Jeg skal IKKE ha noe av hverken mobbing, drittslenging eller sarkasme i denne seksjonen..... Til deg som prøver å skaffe deg sommerjobb... Godt jobba... Skal se om jeg kan hjelpe deg jeg også... Lenke til kommentar
Runar Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 Du kan jo prøve å bli avisbud? Ganske lettjente penger hvis du først prøver. Lenke til kommentar
euroshopper Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 Du kan jo prøve å bli avisbud? Ganske lettjente penger hvis du først prøver. 8474985[/snapback] Jeg slenger meg på den. Jeg gikk med avisa da jeg var 13. Hadde både kvelds- og søndagsruter. Ring og spør om det er noen ledige ruter der du bor. Det er en grei første jobb. Man jobber toppen 3 timer. Lenke til kommentar
V_B Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 Heisann! Er du over 13 år kan du ta lettere arbeid, for eksempel avisbud og lettere rydde- pakke- eller lagerarbeid. Du kan jobbe opptil 7 timer i døgnet og 35 timer i uka. Denne linken kan kanskje hjelpe deg litt på letingen. http://forbruker.no/jobbogstudier/jobb/article1254816.ece Ønsker deg lykke til med søkingen Lenke til kommentar
cybely22 Skrevet 7. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2007 Takk for alle svar Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Jeg bor på Langhus, vaske rommet og rydde det en gang i uka? ` Fra spøk til alvor: Jeg gikk med Norpost reklame når jeg var 13-14. Elendig betalt, men det er penger. Avhening av hvor mange reklamer som skulle utleveres i uka, lå vel gjennomsnitt tjent per uke rundt 120. Og det er ganske mye jobbing da altså. -sortering av reklamen -ut og gå i hvertfall en time. Det er sikkert 2-3 timer arbeid. Men, når man er 13 kan man ikke forlange stort mere. Kanskje tusenfryd er å vurdere når du får sjangsen. (elendig betalt der og) men det er iallefall bedre Lenke til kommentar
MsFoster Skrevet 18. mai 2007 Del Skrevet 18. mai 2007 Nei og nei. Ikke lur guttungen til å søke jobb hos norpost. Værre utnytting av små uvitende pengetrengende unger finner du ikke. Jeg leverte ut reklame for norpost for en del år siden, og tjente 3000 kr i året! Dvs 80-90 kr pr gang, og jobben besto av sykling i snø og kulde for 20 kr timen. Ja, det tok faktisk 4 timer ved de største leveringene. Ville satset på aviser dersom man kan det ved en alder av 13. Hør på steder nær deg om du kan få klippe gresset en gang i uka eller liknende arbeid. Vel, dette er bare min mening, mulig jeg er rar. Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 Jobbet også for Norpost en stund... Hold deg unna det! Lønnen er skrekkelig lav i forhåndtil jobbmengden. Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Jobbet også for Norpost en stund... Hold deg unna det! Lønnen er skrekkelig lav i forhåndtil jobbmengden. 8677010[/snapback] Enig med dere som sier Norpost er dårlig. Men hva annet kan en 13 åring gjøre? Kanskje du kan henge lapper i nabostrøket om at du kan klippe plener, rake etc. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 26. mai 2007 Del Skrevet 26. mai 2007 Hvis noen slektninger eller venner av famielien eier en bedrift så kan du spørre der, ellers tror jeg det er ganske tungt å få seg jobb utenom i aviser. Jeg fikk jobb når jeg var 14 på Rema 1000 og tjente da 88,33 kroner timen noe jeg synes er bra, fikk jobben siden jeg først hadde vært på utplassering i 4 mnd der. Lenke til kommentar
Tim-herRGKZ Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Jeg kan gi deg VG jobb 3kr pr avis men men får normalt vis en del driks også. jeg går med det på søndager fra kl 10.00-11.00 og tjener ca 150-200kr send mld om du er intresert da:P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg