Hsw Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 (endret) Hei Jeg har et NVIDIA geforce 7800 gt i min pc, men det støyer ganske mye. Vuderer å kjøpe et XFX GeForce 7600GT Fatal1ty 256MB som jeg skal bruke til vanlig spilling, (world of warcraft) og ingen grafikk krevende spill. Er fatality et greit skjermkort? Håper på svar Endret 21. april 2007 av Hsw Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 Syntes du har en litt misvisende emnetittel.. Kan du ikke bytte den om til, "Er dette et bra kort?" "XFX GeForce 7600GT Fatal1ty...Bra?" Eller noe sånt? Jeg kan desverre ikke si noe om skjermkortet, men det fungerer nok helt sikkert til WoW! Du kan også tenke over å kjøpe en mer støyfri kjøler til det gamle kortet ditt... Mye penger å spare! Lenke til kommentar
Hsw Skrevet 21. april 2007 Forfatter Del Skrevet 21. april 2007 Ny kjøling til mitt gamle skjermkort? Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 Ja..? Det du har sett deg ut, er vel dårligere enn ditt gamle og? Syntes du heller kan kjøpe en mer stillegående kjøler til ditt gamle kort. Zalman har mange bra! Det er også enkelt å sette på den selv, bare man er forsiktig! Som sagt, mye penger å spare! Lenke til kommentar
Hsw Skrevet 21. april 2007 Forfatter Del Skrevet 21. april 2007 Er fatal1ty skjermkortet dårligere enn det jeg har? Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 Ja, ville heller brukt pengen på en ny kjøler. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå