adi_microscan Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 Hallo! har netopp kjøpt meg en ny maskin, som er bygd for litt spilling osv! spesifikasjoner: Amd athlon 64x2 am2 4200+ asus hovedkort! 1 gb ddr2 667 brikke! gigabyte geforce 7600gs 256mb pci ex (silentpipe) 200gb maxtor s-ata disk! og har problemer med spilling på den! fks: "stalker" så får jeg fult av pixel feil + det kommer fram store svarte linjer på skjermen! har snakket med noen kompiser som har peiling på pc, og fulgt deres tips, så det ble litt bedre (la inn nye drivere)! men problemet er der ennda....noen tips? kjører nvidia 93.71 driveren! er det kjølinga? skjermkortet? takk for alle svar Lenke til kommentar
meeg Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 Hvis skjermkortet har passiv kjøling, kreves god luftflyt i kabinettet for å holde det kjølig nok. Spesielt i krevende 3D. Jeg vil tippe en eller fler kabinettvifter vil hjelpe. Hvordan er temperaturen på skjermkortet når du spiller? Kjenn på kjøle ribben med hånden. Lenke til kommentar
adi_microscan Skrevet 21. april 2007 Forfatter Del Skrevet 21. april 2007 Hvis skjermkortet har passiv kjøling, kreves god luftflyt i kabinettet for å holde det kjølig nok. Spesielt i krevende 3D. Jeg vil tippe en eller fler kabinettvifter vil hjelpe. Hvordan er temperaturen på skjermkortet når du spiller? Kjenn på kjøle ribben med hånden. 8440052[/snapback] Hei! jeg har egen programm som sjekker cpu,gpu,harddisk,psu osv på maskina, så skjermkortet er på 60 grader idle, og 75 og oppover på spilling! har ett cooler master centurion 534 med 3 stk 120 vifter "og 2 stk 80mm vifter som bles rett innpå pci/pci express kontaktene! så jeg tviler på at det er det, men kortet blir rett og slett for varmt, skal snakke med de på mamoz om jeg får byttet det i Geforce 8500gt kortet ( blir ikke noe mellomlegg ), vet du om det er ett bedre kort? enn 7600gs Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå