Gå til innhold

Kan jeg banke opp "barn" lovlig? nr. 2

Bruktbilen

Anbefalte innlegg

(Nå vet ikke jeg hva du skal anmelde for da, plagiat kanskje?)

8440751[/snapback]

Plagiat er å kopiere åndsverk o.l, så det tror jeg er ganske uaktuelt.

Personangrep er forbudt i henhold til norsk lov.

§ 229. Den, som skader en anden paa Legeme eller Helbred eller hensetter nogen i Afmagt, Bevidstløshed eller lignende Tilstand, eller som medvirker hertil, straffes for Legemsbeskadigelse med Fængsel indtil 3 Aar, men indtil 6 Aar, saafremt nogen Sygdom eller Arbeidsudygtighed, der varer over 2 Uger, eller en uhelbredelig Lyde, Feil eller Skade er voldt, og indtil 8 Aar, saafremt Døden eller betydelig Skade paa Legeme eller Helbred er blevet Følgen.

Finn på noe bedre!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Neste gang det skjer følger du etter, også svarer du med samme mynt på foreldrene's vinduer...kl 4 om natta.

evt står du klar i vinduet med kamera og fersker dem med fotobevis..så tar du det med til foreldrene....

Endret av MrLee
Lenke til kommentar
evt står du klar i vinduet med kamera og fersker dem med fotobevis..så tar du det med til foreldrene....

8441028[/snapback]

Kan bli litt kjedelig i lengden :whistle:

Lettere og koble kamera til PC og sette på bevegelsessensor :ph34r:

Endret av WheelMan_92
Lenke til kommentar
Ja, men bare hvis de springer ut uten klær, da gir de bare opp etter et par sekunder. Tviler noen vil ha en gal fyr som jakter på dem ^^

8446906[/snapback]

Joda, blir en kul historie det.. "Husker dere den gangen han fyren med den greia .. kom løpende etter oss eller?"

Lenke til kommentar

Husker jeg og et par andre stod og kasta snø på et hus, så gikk han fyren som bodde der ut bakveien og fikk tak i oss. Han holdte stekespaden i den ene hånda og meg med den andre, mens han var kledd i et forkle. Det var den dagen jeg slutta å kasta snø på hus :)

Lenke til kommentar

Er en her i området som blir mye plaget av folk i klassen. Ding-dong-stikk, som det så fint kalles. Han er et voldsomt temparement har jeg hørt, så han kommer løpende ut, kjører etter de og sånt.

Husker en gang vi var 4-5 stykker i hagen til en venn av meg. Han har hage over en vei, og epletre i hagen. Han ene tok et eple og kasta det ut mot veien, og akkurat da kom det en danske i en blå pick-up. Gjett om han ble sur når han fikk en bulk i taket. Vi løp det vi makta opp i heia bak huset hans. Han som bor der mista sykkelen sin, og har ikke lenger lov å ha mer enn 1 på besøk om gangen. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...