Fisk1 Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 (Nå vet ikke jeg hva du skal anmelde for da, plagiat kanskje?) 8440751[/snapback] Plagiat er å kopiere åndsverk o.l, så det tror jeg er ganske uaktuelt. Personangrep er forbudt i henhold til norsk lov. § 229. Den, som skader en anden paa Legeme eller Helbred eller hensetter nogen i Afmagt, Bevidstløshed eller lignende Tilstand, eller som medvirker hertil, straffes for Legemsbeskadigelse med Fængsel indtil 3 Aar, men indtil 6 Aar, saafremt nogen Sygdom eller Arbeidsudygtighed, der varer over 2 Uger, eller en uhelbredelig Lyde, Feil eller Skade er voldt, og indtil 8 Aar, saafremt Døden eller betydelig Skade paa Legeme eller Helbred er blevet Følgen. Finn på noe bedre! Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 (endret) Neste gang det skjer følger du etter, også svarer du med samme mynt på foreldrene's vinduer...kl 4 om natta. evt står du klar i vinduet med kamera og fersker dem med fotobevis..så tar du det med til foreldrene.... Endret 22. april 2007 av MrLee Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 22. april 2007 Forfatter Del Skrevet 22. april 2007 (endret) Tror nok ikke hun prøver seg igjen... Ingen andre har kasta på flere måneder, så er vel ganske trygg nå Men ahh, måtte bare le så jeg grein på veien hjem, var så uvirkelig morsomt hvertfall da Endret 22. april 2007 av Bruktbilen Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Betyr det at det fortsatt er snø der du bor? :O Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 22. april 2007 Forfatter Del Skrevet 22. april 2007 I Tromsø, ja. Snøen går av og på her. Lenke til kommentar
WheelMan Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 (endret) evt står du klar i vinduet med kamera og fersker dem med fotobevis..så tar du det med til foreldrene.... 8441028[/snapback] Kan bli litt kjedelig i lengden Lettere og koble kamera til PC og sette på bevegelsessensor Endret 22. april 2007 av WheelMan_92 Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 En kveld da vi hadde gjort det og en kamerat av meg skulle sykle hjem hadde han kommet bak i bil og kjørt han ned. Sykkelen ble vraka. Syke fyr. 8440732[/snapback] Okei, så kameraten din blir kjørt over og det eneste du snakker om er sykkelen hans? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Hvis du systematisk plager noen, så må du regne med en reaksjon. Ja, dette var særs overreaksjon, men en reaksjon må du vente...og du vet aldri hva den blir... Lenke til kommentar
Løve Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Denslags unger fortjener en skikkelig sklitakling. <3 Men neste gang kan du jo også ta med balltre, øks o.l. og bare jage ungene til de blir slitne. (forbeholdt at du er i bedre fysisk form enn dem). Lenke til kommentar
Namek Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Blir jo bare morsommere når folk kommer løpende ut etter deg... Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 22. april 2007 Forfatter Del Skrevet 22. april 2007 Blir jo bare morsommere når folk kommer løpende ut etter deg... 8446786[/snapback] Ja, men bare hvis de springer ut uten klær, da gir de bare opp etter et par sekunder. Tviler noen vil ha en gal fyr som jakter på dem ^^ Lenke til kommentar
Namek Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Ja, men bare hvis de springer ut uten klær, da gir de bare opp etter et par sekunder. Tviler noen vil ha en gal fyr som jakter på dem ^^ 8446906[/snapback] Joda, blir en kul historie det.. "Husker dere den gangen han fyren med den greia .. kom løpende etter oss eller?" Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 22. april 2007 Forfatter Del Skrevet 22. april 2007 Husker jeg og et par andre stod og kasta snø på et hus, så gikk han fyren som bodde der ut bakveien og fikk tak i oss. Han holdte stekespaden i den ene hånda og meg med den andre, mens han var kledd i et forkle. Det var den dagen jeg slutta å kasta snø på hus Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Er en her i området som blir mye plaget av folk i klassen. Ding-dong-stikk, som det så fint kalles. Han er et voldsomt temparement har jeg hørt, så han kommer løpende ut, kjører etter de og sånt. Husker en gang vi var 4-5 stykker i hagen til en venn av meg. Han har hage over en vei, og epletre i hagen. Han ene tok et eple og kasta det ut mot veien, og akkurat da kom det en danske i en blå pick-up. Gjett om han ble sur når han fikk en bulk i taket. Vi løp det vi makta opp i heia bak huset hans. Han som bor der mista sykkelen sin, og har ikke lenger lov å ha mer enn 1 på besøk om gangen. Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Du må ikke banke opp folk, du må bryte de ned psykisk slik at de blir deprimerte og tar sitt eget liv, det er seier det Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Akkurat, derfor tar du en uke fri fra jobb og utøver litt psykisk terror på dem ved å svare på samme mynt, bare mellom 00:00 og 06:00 Å nekte noen søvn er en av de mest effektive torturmetodene som finnes Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå