Bruktbilen Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=702862 Ehmm, ja, da kom det en ny person(første gang siden sist) som ville finne på å kaste snø på ruta, tok på meg sko og klær og når han kasta neste gangen så sprang jeg etter han og felte han ned med en ekstremt rar takling. Fant ut at det var ei jente, og hun visste ikke hvorfor hun gjorde det Hun startet å gråte som bare det og det endte med at jeg slo følge med henne hjem og pratet med noen sure foreldre. Moral: Ikke ta prøv å springe etter snøball-kastere Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 felte han ned med en ekstremt rar takling I lol'd lmao, hørtes litt rart ut det der egentlig... Ei jente som driver å kaster snø på ruta di aleine? Uten å vite *hvorfor* hun gjorde det? Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 21. april 2007 Forfatter Del Skrevet 21. april 2007 Hun stod bare der, aldri kastet noe før på ruta. Aldri sett henne før >.< Når jeg tenker meg om så er det vel ganske normalt å svare: "Æ vet ikke" på hvorfor man gjør det... Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 Haha! Eid! Var det pga det som skjedde at foreldrene var sure? Var det deg de var sur på eller va det jenta? Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 21. april 2007 Forfatter Del Skrevet 21. april 2007 Meg... Jenta kom hjem hinkende og det var jeg som gjorde det. Ble ikke noe snakk om snøball-kastinga nei. Fornektet vel det ^^ Lenke til kommentar
Republic3D Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 Det må være lov å snakke til barn som oppfører seg slik, men ikke bruk vold mot dem. Husk at bare det at du kommer ut av huset og "takler" henne slik oppfattes som vanvittig skummelt og skremmende.. (husker ifra barndommen hvor jeg kasta en snøball på en Mercedes-stjerne på en bil) Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 (endret) Høhø, rimelig surt å bli forvandla fra offeret til et slemt barnemishandlene monster foran skulende foreldre :-) Edit: Kan du beskrive taklingen nærmere? Ble litt nysgjerring jeg ^^ Endret 21. april 2007 av Carl M Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 21. april 2007 Forfatter Del Skrevet 21. april 2007 Husk at bare det at du kommer ut av huset og "takler" henne slik oppfattes som vanvittig skummelt og skremmende.. 8439911[/snapback] Det var denne reaksjonen jeg satset på Edit: Kan du beskrive taklingen nærmere? Ble litt nysgjerring jeg ^^ 8439913[/snapback] Hmm, nei altså jeg sprang i en nedoverbakke etter hun, når jeg kom nært nok kled jeg og traff henne på hælen slik at hun datt rett bakover og stanset, så fortsatt jeg å skli nedover bakken 3-4 meter Planen var å bare sparke på sida av bena, men nei... Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 Haha, det var sikkert litt av et syn :!: Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 Haha, i alle dager. :!: Litt av en historie. Hva var alderen på denne jenta egentlig? Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 21. april 2007 Forfatter Del Skrevet 21. april 2007 (endret) 13, 14 eller 15 år... Hvertfall siste gang jeg skal gjøre det første som kommer i hodet mitt, hvertfall ikke edru Endret 21. april 2007 av Bruktbilen Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 13, 14 eller 15 år... Hvertfall siste gang jeg skal gjøre det første som kommer i hodet mitt, hvertfall ikke edru 8440698[/snapback] Hadde skjønt det mer om hun var 9/10 år kanskje, men hvem gjør sånt i den alderen?! Lenke til kommentar
OlavF Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 Husker en gang for noen år siden da vi drev å kastet epler på en nabo. Han sprang etter oss hver gang og ble like sint. En kveld da vi hadde gjort det og en kamerat av meg skulle sykle hjem hadde han kommet bak i bil og kjørt han ned. Sykkelen ble vraka. Syke fyr. Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 Jeg er vel muligens litt kynisk, men ingen barn over 12 år er dumme, de vet akkurat hva de driver med, men skal de ta ansvar, neida. Kan virkelig skjønne meg på folk som føler for å banke dritten ut av de, men man bør ikke gjøre det. Ta en prat med foreldrene, og si at hvis de ikke får litt kontroll på barnet så anmelder du de. (Nå vet ikke jeg hva du skal anmelde for da, plagiat kanskje?) Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 Husker en gang for noen år siden da vi drev å kastet epler på en nabo. Han sprang etter oss hver gang og ble like sint. En kveld da vi hadde gjort det og en kamerat av meg skulle sykle hjem hadde han kommet bak i bil og kjørt han ned. Sykkelen ble vraka. Syke fyr. 8440732[/snapback] Men hvorfor kastet dere epler på han? Lenke til kommentar
OlavF Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 Haha. På huset da. Var jo morro å få en sint fyr etter oss. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 Du takla en liten jente :!: Haha, genialt. Lenke til kommentar
Kurume Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 har du tenkt over at det ikker er sikkert at det var jenta som kastet? Det er ganske enkelt å legge skylden på andre bare en planlegger litt... Men hvis det faktisk var jenta som kasta, så fortjente hun det. En kaster bare snøballer på pure f. mot hus. Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 (endret) https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=702862 Ehmm, ja, da kom det en ny person(første gang siden sist) som ville finne på å kaste snø på ruta, tok på meg sko og klær og når han kasta neste gangen så sprang jeg etter han og felte han ned med en ekstremt rar takling. Fant ut at det var ei jente, og hun visste ikke hvorfor hun gjorde det Hun startet å gråte som bare det og det endte med at jeg slo følge med henne hjem og pratet med noen sure foreldre. Moral: Ikke ta prøv å springe etter snøball-kastere 8439778[/snapback] Skal love deg at om noen keege barn kaster snøballer på meg, så kommer det ganske mye annet i retur i form av slag og mega dynk til de er så kalde at de ikke vet hvor de skal gjøre av seg. Hadde forøvrig en kamerat som for noen år siden kastet snøball på en som syklet forbi, når våren kom møtte min kamerat den syklisten på stranden. Dette var tidlig på våren typ mars / april og piss kaldt i vannet. Denne syklisten var jo endel år eldre da og også mye sterkere så han kunne i prinsipp gjøre hva han ville, så han ga min venn 10-15 sec på ta av seg alt av verdisaker før'n åkte på sjøen. Ganske genialt, når min venn da kommer jeg og beretter far sin hva som er skjedd ler han og sier, du fortjente det Endret 21. april 2007 av brutti Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå