ssf Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 Jeg har akkurat installert programvaren til kameraet på dataen for å få filmen inn på dataen. Har også instilt riktig med USB streaming tool. Problemet er at når jeg skal åpne hovedmenyen (i Picture Package) Står det at den krever macromedia flash player! Jeg har nyeste versjon av adobe flash, for macromedia finnes ikke lenger? Hva skal jeg gjøre? Noen som har vært borti det eller vet noe om det? Er svært takknemlig for hjelp... Lenke til kommentar
ssf Skrevet 23. april 2007 Forfatter Del Skrevet 23. april 2007 Jeg har akkurat installert programvaren til kameraet på dataen for å få filmen inn på dataen. Har også instilt riktig med USB streaming tool. Problemet er at når jeg skal åpne hovedmenyen (i Picture Package) Står det at den krever macromedia flash player! Jeg har nyeste versjon av adobe flash, for macromedia finnes ikke lenger? Hva skal jeg gjøre? Noen som har vært borti det eller vet noe om det? Er svært takknemlig for hjelp... 8439763[/snapback] Lenke til kommentar
ssf Skrevet 26. april 2007 Forfatter Del Skrevet 26. april 2007 Bumper igjen og håper på det beste.. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 Kvifor du får feilmeldinga veit eg ikkje, men det er ein god måte å omgå heile problemet på: Bruk firewire i staden for USB. Det er kompatibelt med fleire program, og vil i alle tilfelle gje full kvalitet, noko som ikkje er tilfelle med USB. Då kan du t.d. bruke Windows Moviemaker til å overføre videoen. Lenke til kommentar
ssf Skrevet 27. april 2007 Forfatter Del Skrevet 27. april 2007 (endret) Ja, er jo en mulighet det. Men dataen har ikke firewire Menmen... takk for svar uansett Endret 6. mai 2007 av ssf Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå