NightKeeper Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 Har dårlige erfaringer med vodka. På klassefest helte jeg i meg en flaske vodka + en six-pack, var den perfekte fylla, helt til jeg fikk blackout bokstavelig talt, tror jeg besvimte. Husker bare sånn i vage minner. Lenke til kommentar
pOOf Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Det meste av odka på 40 % funker. Kjenner vell egentlig ikke så mye forskjell på dem, så jeg kjøper det billigste. Lenke til kommentar
toazty Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 i dag er vodkaens dag.. iallefall hos meg , natt til 1.mai er den største utedagen for ungdommer uten nyttårsaften.., glede meg t kl.23.00 i kveld, då pleie eg å vær dritas og spy.. Lenke til kommentar
Barista Bob Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Må vel si at det vanligste merket her i huset er Absolut, men det varrierer egentlig. Jeg pleier og blande med iste , og blandingsforhold kommer ann på humør. Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 i dag er vodkaens dag.. iallefall hos meg , natt til 1.mai er den største utedagen for ungdommer uten nyttårsaften.., glede meg t kl.23.00 i kveld, då pleie eg å vær dritas og spy.. 8506969[/snapback] Er vel heller 16 mai som er den største, utenom nyttårs. Lenke til kommentar
froZZo Skrevet 4. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2007 natt til 1 brukte jeg engangsglass. det var ikke lurt :!: sølte ut det meste av det jeg hadde med meg :!: Lenke til kommentar
daruu Skrevet 4. mai 2007 Del Skrevet 4. mai 2007 Fikk ei flaske kalinka med vanilje smak av dama... Noen som aner om det er drikkendes? Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 5. mai 2007 Del Skrevet 5. mai 2007 Jeg drikker ikke mye sprit lenger, men hva det går i av vodka sier nicket mitt det meste om. Lenke til kommentar
Drillo Skrevet 6. mai 2007 Del Skrevet 6. mai 2007 Kan blande med det meste, men rein vodka klarer jeg ikke etter at jeg spøy av det. Vodka er en av to sprittyper jeg har spydd av. Den andre er tyrker. Så snart jeg har spydd av en sprit, klarer jeg ikke å drikke det igjen. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 vodka funker fet man blir bare så dritt full og litt til sån som jeg tror jeg tar conjaken først og bruker vodkan til og bare sørge for at jeg ikke blir edru Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Heh, husker da jeg ikke likte øl. Boris Jelzin vodka og pepsi, ehehe. Værste av alt var at det ikke smakte så ille i grunn. Men tør egentlig ikke drikke noe særlig sprit etter en uheldig episode (blackout, var shaky i flere dager), og en anna der en kamerat klarte å slurpe i seg ei flaske Jack Daniels, samt en del gin. Måtte ringe ambulansen på han. Uansett: Synes på en måte minner gjør at ting smaker bedre - har jeg gode opplevelser fra da jeg drakk ditt og datt synes jeg på en måte det smaker bedre enn noe annet som egentlig er ganske likt på smak. For eksempel vodka - jeg smaker egentlig ikke noe nevneverdig forskjell (om det er samme prosent). Lenke til kommentar
Stig Jøran Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Fikk ei flaske kalinka med vanilje smak av dama... Noen som aner om det er drikkendes? 8535918[/snapback] Bland det med Cola du Lenke til kommentar
froZZo Skrevet 7. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2007 (endret) vodka funker fet man blir bare så dritt full og litt til sån som jeg tror jeg tar conjaken først og bruker vodkan til og bare sørge for at jeg ikke blir edru 8555868[/snapback] det er ikke bra og drikke så mye rart da. blir fort dårlig da, skal du drikke hold deg til 1 sprit type. Endret 7. mai 2007 av froZZo Lenke til kommentar
Hr Kotelett Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 (...) var den perfekte fylla, helt til jeg fikk blackout bokstavelig talt, tror jeg besvimte. Husker bare sånn i vage minner. 8487260[/snapback] En har som oftest den perfekte fylla timen før en får blackout Angående topic drikker jeg ikke vodkar mer, men holdt meg til vikingfjord og amundsen når jeg drakk det. Og blandet det med Sprite og en desj batteri. Og den beste vodkadrinken jeg har drukket er White Russian på en bar i Narvik, har prøvd å finne like gode i Bergen, men har gitt opp, eneste sjangsen er vel å stikke opp igjen til Narvik og bestille meg en. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 White russian lager du hjemme. Fyll et glass med is, hell så fem deler vodka og to deler kaffelikør over. Avslutt med tre deler krem/fløte. Rør sakte og nyt. Lenke til kommentar
Stian V.H Skrevet 14. mai 2007 Del Skrevet 14. mai 2007 (endret) Kahlua likør,vodka + fløte=White Russian. Endret 14. mai 2007 av naits81 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå