Gå til innhold

her skal vi diskutere vodka

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan blande med det meste, men rein vodka klarer jeg ikke etter at jeg spøy av det. Vodka er en av to sprittyper jeg har spydd av. Den andre er tyrker. Så snart jeg har spydd av en sprit, klarer jeg ikke å drikke det igjen.

Lenke til kommentar

Heh, husker da jeg ikke likte øl. Boris Jelzin vodka og pepsi, ehehe. Værste av alt var at det ikke smakte så ille i grunn.

Men tør egentlig ikke drikke noe særlig sprit etter en uheldig episode (blackout, var shaky i flere dager), og en anna der en kamerat klarte å slurpe i seg ei flaske Jack Daniels, samt en del gin. Måtte ringe ambulansen på han.

Uansett: Synes på en måte minner gjør at ting smaker bedre - har jeg gode opplevelser fra da jeg drakk ditt og datt synes jeg på en måte det smaker bedre enn noe annet som egentlig er ganske likt på smak. For eksempel vodka - jeg smaker egentlig ikke noe nevneverdig forskjell (om det er samme prosent).

Lenke til kommentar
vodka funker fet man blir bare så dritt full og litt til sån som jeg tror jeg tar conjaken først og bruker vodkan til og bare sørge for at jeg ikke blir edru

8555868[/snapback]

det er ikke bra og drikke så mye rart da.

blir fort dårlig da,

skal du drikke hold deg til 1 sprit type. :thumbup:

Endret av froZZo
Lenke til kommentar
(...) var den perfekte fylla, helt til jeg fikk blackout bokstavelig talt, tror jeg besvimte. Husker bare sånn i vage minner.

8487260[/snapback]

En har som oftest den perfekte fylla timen før en får blackout :p

Angående topic drikker jeg ikke vodkar mer, men holdt meg til vikingfjord og amundsen når jeg drakk det. Og blandet det med Sprite og en desj batteri.

Og den beste vodkadrinken jeg har drukket er White Russian på en bar i Narvik, har prøvd å finne like gode i Bergen, men har gitt opp, eneste sjangsen er vel å stikke opp igjen til Narvik og bestille meg en.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...