Gå til innhold

her skal vi diskutere vodka

Anbefalte innlegg

Shotte 40% vodka, 2-3 stykk og dagen blir lang og morsom.

8447682[/snapback]

pfff, pingle. 40% du lissom.

85%+, ingen over ingen ved siden. Shottes bar.

8447728[/snapback]

Yeah right. Det skal vi se på. Natt til 1? vi kan inngå et vedde mål på det. ok?

Hvor holder du til?- Jeg bor i ski, utafor Oslo.

Du tar 3 shot med 85% +, da snakker vi et normalt shote glass, ikke bare en slant i bånd. Og jeg 40% min=)

8460573[/snapback]

Haha, du må ta deg en tur til trøndelag, tror jeg. Hva skal vi vedde om egentlig?

At jeg ikke klarer 3 shots med HB? Enkelte folk her drikker halvliter til en liter 90%+ på en fest, det er virkelig ikke kødd. Både shotting, karsk, og blandet med annet grums, alt etter hvor vågal man føler seg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Noen som har prøvd vannmelonvodka? Altså at du stikker hull i en vannmelon, dytter en trakt nedi og fyller gradvis oppi(dette må gjøres over noen timer) en flaske vodka? Har aldri prøvd det selv så jeg lurte på om noen her hadde noen erfaringer med det? Høres jo rimelig digg ut da.

8450947[/snapback]

Vannmelonen smaker helt for jævlig :p Syns ikke det var noe toppers.

Men, det som funker med vodka er jo somregel sitronbrus og vodka.

Så har man jo Early Grey + vodka, ingenting slår detda!

Beste vodkaen, ja den er hjemmelaget den! :)

Endret av Stig Jøran
Lenke til kommentar
Shotte 40% vodka, 2-3 stykk og dagen blir lang og morsom.

8447682[/snapback]

pfff, pingle. 40% du lissom.

85%+, ingen over ingen ved siden. Shottes bar.

8447728[/snapback]

Yeah right. Det skal vi se på. Natt til 1? vi kan inngå et vedde mål på det. ok?

Hvor holder du til?- Jeg bor i ski, utafor Oslo.

Du tar 3 shot med 85% +, da snakker vi et normalt shote glass, ikke bare en slant i bånd. Og jeg 40% min=)

8460573[/snapback]

Haha, du må ta deg en tur til trøndelag, tror jeg. Hva skal vi vedde om egentlig?

At jeg ikke klarer 3 shots med HB? Enkelte folk her drikker halvliter til en liter 90%+ på en fest, det er virkelig ikke kødd. Både shotting, karsk, og blandet med annet grums, alt etter hvor vågal man føler seg.

8465757[/snapback]

Det er ikke rart folk i Trøndelag er helt fjerne da. Er noen politikere derfra kanksje? :tease:

Lenke til kommentar
er det sant at det er mye mer brekkmidler i kalinka en i andre vodkaer?. leste det i en annen tråd her

8480664[/snapback]

Det er ikke noe brekningsmiddel i noe av vodka eller annen sprit som selges på polet.

Svar fra Lommelegen.no

Hei!

Det er ikke tilsatt brekningsmiddel i alkohol, verken i Norge eller andre land. Hva skulle være hensikten med det?

Vennlig hilsen

Dr. Roar Pedersen, svarlegesjef og røntgenlege

Endret av Stig Jøran
Lenke til kommentar
Jeg tror det er ei røverhistorie foreldre forteller sine godtroende poder for å skremme dem bort fra hardt brennevin :p

8481778[/snapback]

Eventuelt unnskyldning for små tøffe fjortisser som bruker mesteparten av festen til å rope på elgen.

Personlig har jeg lært å like Kalinkaen når det gjelder vodkaer rundt 40 %. Drakk mye vikingfjord, men kalinka er den eneste vodkaen jeg syns er "god" å shotte.

Lenke til kommentar
Jeg tror det er ei røverhistorie foreldre forteller sine godtroende poder for å skremme dem bort fra hardt brennevin :p

8481778[/snapback]

Eventuelt unnskyldning for små tøffe fjortisser som bruker mesteparten av festen til å rope på elgen.

Personlig har jeg lært å like Kalinkaen når det gjelder vodkaer rundt 40 %. Drakk mye vikingfjord, men kalinka er den eneste vodkaen jeg syns er "god" å shotte.

8482002[/snapback]

man skal ikke shotte vodka.

Lenke til kommentar
er det sant at det er mye mer brekkmidler i kalinka en i andre vodkaer?. leste det i en annen tråd her

8480664[/snapback]

du trodde seriøst ikke at det var brekkmiddel i vodka?

8481743[/snapback]

nei, jeg syns det hørtes jævli rart ut :p . men jeg har lest det på noen steder og begynte å lure litt

Lenke til kommentar
her skal vi da diskutere bare vodka.

hvilken type vodka liker du?

hva blander du den med?

hvor sterk blander du den?

bare sende meg pm om flere aktuelle spørsmål.

8439660[/snapback]

liker vodka med høy alkohol % og drikker det rent orker ikke kjøpe blandevann :)

Lenke til kommentar

8480664[/snapback]

du trodde seriøst ikke at det var brekkmiddel i vodka?

8481743[/snapback]

nei, jeg syns det hørtes jævli rart ut :p . men jeg har lest det på noen steder og begynte å lure litt

8484832[/snapback]

Nå er det da vel slik at det er mange som ser på Vodka som ett brekkmiddel i seg selv da...men det er en annen sak. :innocent:

Lenke til kommentar
vodka = farlig

har hatt en lit rar uke etter at jeg drakk en flaske med vodka på litt under en time jeg ble jævelig full og husker ikke en dritt

8486030[/snapback]

hehe, husker i min "ungdomstid" hvor en lystig sommerkveld drakk 1 liter vodka bar, neste jeg husker er at jeg nesten er begravd i s*y i kameratens sofa. akk, gode tider :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...