Gå til innhold

her skal vi diskutere vodka

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Syns Smirnoff er litt mer fyldig enn Absolute og Vikingfjord.

Absolut virker dog som den kraftigste, som river mest i nesa.

Pleier som regel å kjøpe Smirnoff, hvis det ikke står kjipt til og jeg gjerne ønsker å spare en femtilapp ved å gå for Kalinka. (0,7l)

Edit: Snakk om 40% seff.

Lenke til kommentar
Shotte 40% vodka, 2-3 stykk og dagen blir lang og morsom.

8447682[/snapback]

pfff, pingle. 40% du lissom.

85%+, ingen over ingen ved siden. Shottes bar.

8447728[/snapback]

Yeah right. Det skal vi se på. Natt til 1? vi kan inngå et vedde mål på det. ok?

Hvor holder du til?- Jeg bor i ski, utafor Oslo.

Du tar 3 shot med 85% +, da snakker vi et normalt shote glass, ikke bare en slant i bånd. Og jeg 40% min=)

Lenke til kommentar

Gode gamle Kalinka som regel på meg blandet med Sprit Zero. :thumbup:

Blandingsforhold varierer,men som regel starter jeg på ca. 30% Kalinka og 70% Sprite Zero,øker på etter ca. 2-3 drinker. :D

Kalinka fordi den er så billig og Sprite Zero pga. uten sukker...

Smirnoff Raspberry med Sprite Zero er også digg...

(Skal det shottes,ja da er det Whisky/Whiskey som gjelder,Western/Cowboy style). :D

Lenke til kommentar
Man tar jo 6 shots greit da dvs. 85/2=42,5% 3 shotter 85% er jo ca det samme som 6 40% shotter (vet at dess sterkere % dess mer river det men hvis man tar en slurk øl eller noe i mollom shottene oppveier man jo for dette.

8461334[/snapback]

spørs hvor fort man tar alle shotsene da.

for min del er 6 shotter rett etterhverandre med cognjakk=kill the cat.

Lenke til kommentar
Man tar jo 6 shots greit da dvs. 85/2=42,5% 3 shotter 85% er jo ca det samme som 6 40% shotter (vet at dess sterkere % dess mer river det men hvis man tar en slurk øl eller noe i mollom shottene oppveier man jo for dette.

8461334[/snapback]

Du kan IKKE regne det slik. Det blir heeelt feil!

Lenke til kommentar

8461334[/snapback]

8461906[/snapback]

han kan :!:

Endret av froZZo
Lenke til kommentar

8461334[/snapback]

8461906[/snapback]

Hbis det er snakk om lavere % så ja da blir det feil, men med så høye %er som dette går det hvis du ser litt mellom fingrene ;)

Lenke til kommentar

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

8461334[/snapback]

8461906[/snapback]

han kan :!:

8462026[/snapback]

Ja, han så :!: I sin egen verden. :p

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

8461334[/snapback]

8461906[/snapback]

Hbis det er snakk om lavere % så ja da blir det feil, men med så høye %er som dette går det hvis du ser litt mellom fingrene ;)

8462145[/snapback]

Ja, ok- tro hva du vil, gidder ikke kverulere. :whistle:

Endret av -Shark-
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...