bodycrap Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 Hei. Jeg har nettopp sett epic movie og syntes det er en genial film. Jeg lo gjennom hele og syntes den var utrolig morsom. Den var litt meningsløs, men ellers bra. Jeg har hørt den har fått terningskast 1 i nesten alle aviser, og det syntes jeg er rart. Hva syntes dere om epic movie? Og hvilken terningskast gir dere den? Hvordan syntes du filmen var? Jeg gir vel filmen en 4 i terningkast. Lenke til kommentar
Juden Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 Filmen ser jo greit ut, men var helt meningsløst. Hvem gidder å lage meningsløse filmer? Det er bare sløsing av penger. Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 Jeg synes den var darlig! Akuratt hva jeg trodde, og derfor var den SYKT morsom! Lo sa hoyt at folk matte komme a roe meg ned. haha Morsom men dum. Mindre serios enn Scary Movie 4, derfor ogsa bedre i min mening. Lenke til kommentar
LØD Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 Bare et spørsmål. Tror dere at dette bli sann "Epic Movie 2, 3, 4 osv" sann som scary movie? Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Garantert en av de dårligste filmene jeg har sett ever. Det finnes ikke en eneste sketsj som fikk meg til å smile engang. Og de var LANGT fra å få meg til å le. Spolte kjapt gjennom de siste 15 minuttene. Jeg har sett ca. 2200 filmer, og dette er en av de ca. 20 filmene som får 1/10. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Er veldig enig med terningkastene til avisene, ja. Dette er uten tvil en terningkast 1-film. Alt var totalt på trynet. Dette var en komedie uten humor. Kast inn elendig manus og skuespill og du har en real gryte dårlig underholdning. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Det finnes allerede en tråd om denne filmen, link. Fortsett en eventuell diskusjon der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg