Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

LOST 3x18 - "D.O.C." (USA)

Hvor god var episoden?  

89 stemmer

1. 1. Hvor god var episoden?

• Terningkast 1
      1
    • Terningkast 2
      3
    • Terningkast 3
      6
    • Terningkast 4
      34
    • Terningkast 5
      35
    • Terningkast 6
      10

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Folk har skrevet mye om at de hadde få forhåpninger til denne episoden, så da fikk jeg det og. Ble veldig positivt overrasket, den var veldig bra.

Vi fikk en oppklaring med det at folk som hadde seg utenfor øya ikke ble utsatt for virknongene av graviditet på øya. Virker som om dette har vært en sak lenge på øya, helt fra Dharma bodde der, siden de hadde et eget hemmelig rom for disse undersøkelsene. Øya har altså positiv influens på sår og skader, men dårlig på gaviditet. Juliet er ikke godvenner med Ben som vi har tippet, så tror hun røper angrepet før de kommer.

Slutten. Hva skal jeg si....den var overrraskende ihvertfall. En annen dimensjon kan nok forklare det, sammen med Desmonds framtidspek, men det kan også ha vært et fake fly. Tørr ikke uttale meg om det før jag har tenkt lenge og vel over det. Rart hun dama ikke sa noe om at hun kom for å lete etter Des, selv om hun hadde begrenset tid.

Hva med når Locke dyttet Mikhail inn i gjerdet? Avtalt spill?

8478120[/snapback]

lurer jeg også på..tror faktisk Locke er en person som har skumle ting på gang

8478267[/snapback]

Har aldri trodd Mikhail var død jeg, gikk ut fra at han bare ble lammet av gjerdet.

Husker noen om de sjekket at han ikke hadde puls? Han sa han alt hadde vært død denne uka, så kanskje det var øyas krefter som vekte ham til live igjen?

Lenke til kommentar
han pustet tilogmed...

8479997[/snapback]

Vi så jo på at han pustet og begynte veldig å lure på jhvor smarte virkelig de Losty regissørene var, fikk vel svar på det nå :D Men hvem sjekket pulsen til Michail når han ble kastet inn i "gjerdet"? Hvis han hadde pustet, som han faktisk gjorde, så burde han hatt puls.

Lenke til kommentar

Da var det oppklart da, han var i live etter gjerdet. Husket ikke selv, om de sjekket om han hadde puls eller om han pustet osv, bare husket jeg var sikker han ikke var død. Han er ihvertfall live og sparkende nå, og vi får sikkert hilse på ham igjen.

Spenningsnivået til neste episode er faktisk høyt alt nå. Sesong tre har virkelig vært en lek.

Lenke til kommentar

Jeg kan ikke tro annet enn at det med flyet av 815 de fant og ingen overlevende er en cover-up av Dharma. Selv om hun nye legen ikke var på 815, så fikk vi jo bekreftet at de som er på øya ikke er døde i og med at Ben filmet søstra til hun legen og viste dette i sanntid. Så jeg tror det flyet de har funnet er noe i regi av Dharma av en eller annen grunn.

Endret av skag1
Lenke til kommentar
Ingen som har tenkt tanken at det med flyet av 815 de fant og ingen overlevende kan være en cover-up av Dharma? Selv om hun nye legen ikke var på 815, så fikk vi jo bekreftet at de som er på øya ikke er døde i og med at Ben filmet søstra til hun legen og viste dette i sanntid. Så jeg tror det flyet de har funnet er noe i regi av Dharma av en eller annen grunn.

8480834[/snapback]

Det har blitt nevnt konspirasjonsteorier flere ganger i denne tråden, så du er ikke den første :)

Det som har blitt spekulert i er konspirasjon, tidsreise og reise mellom dimmensjoner.

Lenke til kommentar

Veldig god episode. Kjedelig tilbakeblikk, men det som skjedde på øya var kos. Endelig litt Jin action. Liker virkelig den karakteren. Begynte å lure litt på de kreftene til Mikhail når han begynte å løfte Jin opp. Husker jo hvordan Ethan viste nærmest overmenneskelige krefter ved å løfte Charlie opp med en hånd.

Er egentlig ganske spent på om vi noengang får svar på om Ethan virkelig var ekstremt sterk, han var jo skummel som fy i sesong 1 og det virket som om skaperne ville gi oss inntrykk av at han hadde overmenneskelig styrke. Men kanskje de forlot den vinklingen.

Lenke til kommentar

Tilbakeblikkene var kjedelige, det var selve on-island-historien som gjorde denne episoden til en bra episode. For det var den. Slutten gjorde hvertfall at jeg gleder meg ytterligere til neste uke. :D Også glad for at Mikhail kom tilbake, følte liksom når han "døde" at en såpass spennende karakter kunne vi godt få se mer til. :)

Lenke til kommentar
Jin's roundkick!  :cool:

8482854[/snapback]

Jin "Karate Kid"! Skulle man først ha en asiat på øya må han jo kunne å sloss.

Mikhails styrke virket ikke like enorm som den Ethan viste. Russeren er jo av den røslige typen, og har jobbet alene på en gård i mange år, så det er vel ikke noen bombe at han har litt armstyrke. Jin er vel heller ikke veldig tung, slik at en sterk person kunne nok ha klart å løfte ham slik Mikhail gjorde.

Lenke til kommentar
Jin's roundkick!  :cool:

8482854[/snapback]

Jin "Karate Kid"! Skulle man først ha en asiat på øya må han jo kunne å sloss.

Mikhails styrke virket ikke like enorm som den Ethan viste. Russeren er jo av den røslige typen, og har jobbet alene på en gård i mange år, så det er vel ikke noen bombe at han har litt armstyrke. Jin er vel heller ikke veldig tung, slik at en sterk person kunne nok ha klart å løfte ham slik Mikhail gjorde.

8483282[/snapback]

Enig, er ikke noe problem for en med litt styrke og løfte en liten asiater opp slik.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...