Gå til innhold

LOST 3x18 - "D.O.C." (USA)


Hvor god var episoden?  

89 stemmer

  1. 1. Hvor god var episoden?

    • Terningkast 1
      1
    • Terningkast 2
      3
    • Terningkast 3
      6
    • Terningkast 4
      34
    • Terningkast 5
      35
    • Terningkast 6
      10


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

At de har "fiksa" flykrasjet høres voldsomt ut, men jeg vet ikke hva annet jeg skal tro.

Det jeg syns er rart isåfall, er at de må jo ha hatt lik/rester der, og da blir det vel sjekket hvem det er lik/rester av. Hvordan får de fiksa det?

Eller så er de virkelig døde, og øya er et annet univers på en måte, der de fortsatt lever. Høres fjernt ut :blink:

 

De kan også ha "fiksa" helikopterkrasjet og Naomi.

Men jeg syns det virker ekte, og har troen på at det er Penelope som leter etter Desmond.

 

Live-filmen av Rachel og barnet er et problem hvis Naomi på en eller annen måte skal være fra fremtiden. Men det er ikke sikkert den filmen var ekte.

 

Stolte ikke på oversettelsene til Mikhail, og det viste seg jo å stemme. Blir interessant om vi får vite noe mer om den/de som var med. Får håpe den/de ikke ligger i helikopteret på havbunnen.

Ellers syns jeg det var litt rart at Naomi snakket på de andre språkene før hun snakket engelsk...

Lenke til kommentar

Dette var en god episode må jeg si. Utrolig bra når Hurley skøyt opp den raketten! :!: Fikk skikkelig frysninger når hu dama sa at alle var døde på slutten der. DET er Lost slik det skal være!

 

Angående det hu dama sa på italiensk:

 

Håper det er dama til Desmond som er på øya altså. Lurer på om de kom fra samme helikopter, eller om det var flere helikoptre elns. :hmm:

 

Lenke til kommentar
Hva med når Locke dyttet Mikhail inn i gjerdet? Avtalt spill?

8478120[/snapback]

 

lurer jeg også på..tror faktisk Locke er en person som har skumle ting på gang

8478267[/snapback]

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
vell det får vi nok vite litt om i neste episode som handler om Locke UTEN FLASHBACKS :D
Endret av CrypTo2k
Lenke til kommentar

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Satser på at Locke går bananas og at "faren hans"/"virkelige sawyer" er med med. Locke er ikke særlig frisk for tia.

 

Jeg trodde dama skulle snakke portugisisk og ikke italiensk? Hvilke språk snakket hun egentlig i tillegg til engelsk?

Lenke til kommentar

en av de kjedeligste episodene på lenge.

 

bakgrunnshistorien til Sun er så dull at jeg spooler over, at faren lever, vet vi fra før, at mora lever, javel, at faren er en mafia despot vet vi fra før.

 

hva ga egentlig denne episoden for noe nytt angående sun? utenom at Jin faktisk er faren?

Lenke til kommentar
Ja, enten det eller så kommer hun fra fremtiden.

8477236[/snapback]

Om alt skal kunne ha en logisk forklaring, hvordan forklares dette da?

8477312[/snapback]

 

Alt skal ikke ha en logisk forklaring, men forklaringen skal være logisk etter hva man har sett tidligere i serien. Så det betyr at alt kan være sci-fi, men det forklares likevel logisk i senere episoder.

Og til avslutningen av episoden: :ohmy::ohmy::w00t::dontgetit::hmm:

Lenke til kommentar
Alt skal ikke ha en logisk forklaring, men forklaringen skal være logisk etter hva man har sett tidligere i serien. Så det betyr at alt kan være sci-fi, men det forklares likevel logisk i senere episoder.

8479092[/snapback]

Med andre ord, alt skal kunne forklares.

 

Og til avslutningen av episoden:  :ohmy:  :ohmy:  :w00t:  :dontgetit:  :hmm:

8479092[/snapback]

Ohmy, ohmy, liek W00T! I dont get it ... Hmm ...
Lenke til kommentar
Hva med når Locke dyttet Mikhail inn i gjerdet? Avtalt spill?

8478120[/snapback]

 

lurer jeg også på..tror faktisk Locke er en person som har skumle ting på gang

8478267[/snapback]

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
vell det får vi nok vite litt om i neste episode som handler om Locke UTEN FLASHBACKS :D

8478821[/snapback]

nei den episoden er ikke uten flashbacks.

Lenke til kommentar
Hva med når Locke dyttet Mikhail inn i gjerdet? Avtalt spill?

8478120[/snapback]

 

lurer jeg også på..tror faktisk Locke er en person som har skumle ting på gang

8478267[/snapback]

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
vell det får vi nok vite litt om i neste episode som handler om Locke UTEN FLASHBACKS :D

8478821[/snapback]

nei den episoden er ikke uten flashbacks.

8479135[/snapback]

så bare i en annen tråd jeg

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Episode 19 vil ikke ha noen flashback, som den første episoden i Losthistorien :)

8378114[/snapback]

 

Hvor har du lest dette? Høres virkelig bra ut. =D

8378153[/snapback]

04/13 - I can report that 3.19 is slated to be the first-ever flashback-free episode in the series’ history. The absent flashbacks for that episode, says my source, "won't even be missed." "The episode," he or she adds, "focuses on one of season one's ‘mysteries’ - if that's the right word." Source: Ain't It Cool News

8378358[/snapback]

Endret av CrypTo2k
Lenke til kommentar
At de har "fiksa" flykrasjet høres voldsomt ut, men jeg vet ikke hva annet jeg skal tro.

Det jeg syns er rart isåfall, er at de må jo ha hatt lik/rester der, og da blir det vel sjekket hvem det er lik/rester av. Hvordan får de fiksa det?

Eller så er de virkelig døde, og øya er et annet univers på en måte, der de fortsatt lever. Høres fjernt ut  :blink:

 

De kan også ha "fiksa" helikopterkrasjet og Naomi.

Men jeg syns det virker ekte, og har troen på at det er Penelope som leter etter Desmond.

 

Live-filmen av Rachel og barnet er et problem hvis Naomi på en eller annen måte skal være fra fremtiden. Men det er ikke sikkert den filmen var ekte.

8477385[/snapback]

Hva med Desmondo? Hvordan kan han få slike syn? Synes da en annen dimmensjon han veksler mellom høres sansynlig ut.

 

Den blir ikke uten flashback EOD.

8479383[/snapback]

Hvordan så bombesikker?

Endret av The_Fire
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...