Dumbo Skrevet 21. desember 2002 Del Skrevet 21. desember 2002 Heisann, Jeg sliter med å sette inn cd-rom å cd-brenner i mitt chieftec dragon midi tower. Har satt skinnene på, men den lille metalltingen som stikker ut for å stoppe de, inni "huset" blokkerer for de metalltingene på skinnene. Hvordan får jeg dette til på en enkel måte? Håper dere skjønner hva jeg mener, er litt vanskelig å forklare.. :smile: På forhånd takk Lenke til kommentar
PCman Skrevet 21. desember 2002 Del Skrevet 21. desember 2002 Hei, Det er ikke noen små ståltagger som stikker inn i skjinnene helt ytterst på kabinettet? Hvis det bare er noen små tagger som sitter igjen etter du brakk vekk platene som sto der kan du bare file di vekk. Lenke til kommentar
chil Skrevet 21. desember 2002 Del Skrevet 21. desember 2002 ganske enkelt du har satt den feil vei ( snu dem rundt, gjorde samme feilen jeg :smile: Lenke til kommentar
Dumbo Skrevet 21. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2002 Quote: Den 2002-12-21 13:31, skrev chil:ganske enkelt du har satt den feil vei ( snu dem rundt, gjorde samme feilen jeg :smile: Så pass enkelt.. argh.. :razz: plagsomt.. Får gå å prøve. Takk for hjelpen.. Lenke til kommentar
Bios Skrevet 21. desember 2002 Del Skrevet 21. desember 2002 Du må ta av fronten, og stikke dem inn der :razz: sleit med akkurat det samme.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå