Gå til innhold

Finnes det kjølere til 8800GTS 640MB?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

bråker den så mye med andre ord? lurer litt på. luften går ut, virker som grei vifte, mener å ha hørt den ikke bråker, derimot har du målt temperaturen.

forstått det sånn den fancy vf900 cu kjøleren som jeg kjøpte nå i sommer er blitt 1 dinosaur tragisk nok.

Lenke til kommentar
Har kommet inn en kjøler til 8800 gtx/gts her...

http://www.microplex.no/product.aspx?pid=HR03PLUS

Vet ingenting om denne, men det er jo ett alternativ.. :dontgetit:

Det kan jo diskuteres om den er verdt prisen sikkert....

Får jo "nesten" en vannblokk til den prisen...

Mvh

Tom egil

8529415[/snapback]

Det var den jeg linket til over. Men er jo et greit alternativ for dem uten vannkjøling, som ikke klarer å ha stock kjøling.

Lenke til kommentar
Bråker stock kjøling veldig da?

8530133[/snapback]

Nei, syntes ikke det. Mitt 8800GTX går ca opp i 61-65 grader i spilling(avhengig av hvilket spill). Men da har jeg vifta på 100%, da merker jeg den egentlig ikke i spillet.

Lenke til kommentar

8530133[/snapback]

Nei, syntes ikke det. Mitt 8800GTX går ca opp i 61-65 grader i spilling(avhengig av hvilket spill). Men da har jeg vifta på 100%, da merker jeg den egentlig ikke i spillet.

8530181[/snapback]

Men når du kun sitter og surfer uten noen form for andre lyder, er det skjermkortet som er hørbart da, eller overdøves det av andre ting som HDD, cpu vifte om den ikke er byttet?

Lenke til kommentar

8530133[/snapback]

8530181[/snapback]

Men når du kun sitter og surfer uten noen form for andre lyder, er det skjermkortet som er hørbart da, eller overdøves det av andre ting som HDD, cpu vifte om den ikke er byttet?

8530311[/snapback]

Den er ikke hørbar i windows(hos meg, kan ikke garantere dette hos deg seff. Vannkjøling og lignende.), 60% er den på i windows :thumbup: . Den er fin og lydløs samtidig som den kjøler akseptabelt. Hører den ikke før 80% jeg.

Lenke til kommentar

8530133[/snapback]

8530181[/snapback]

8530311[/snapback]

Den er ikke hørbar i windows(hos meg, kan ikke garantere dette hos deg seff. Vannkjøling og lignende.), 60% er den på i windows :thumbup: . Den er fin og lydløs samtidig som den kjøler akseptabelt. Hører den ikke før 80% jeg.

8530428[/snapback]

Ok, takk for informasjon anngående støy :)

Hater støy når alt annet er stille i rommet, og så står maskinen og durer så det holder. Det orker jeg ikke!

Lenke til kommentar

8530133[/snapback]

8530181[/snapback]

8530311[/snapback]

8530428[/snapback]

Ok, takk for informasjon anngående støy :)

Hater støy når alt annet er stille i rommet, og så står maskinen og durer så det holder. Det orker jeg ikke!

8530884[/snapback]

Men jeg er jo ikke lik som deg, men er ikke så glad i støy selv. Men som sagt så er disse kjølerene ganske bra, du ser det i flere tester også. Det står f.eks at kjøleren er særdeles stille til å være stock.

Lenke til kommentar
Har graffikortet mindre varighet hvis man lar kjøleren stå på fullt, eller/og overclocker det?

8541537[/snapback]

Vifte hastigheter har nok ingen ting å si på livstiden, men overklokking kan ha det. Det kommer jo helt ann på hvor mye man overklokker og temperaturer. Overklokker man med et akseptabelt nivå så er nok kortet gammelt lenge før det dør.

Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...