IMG_123 Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 (endret) Jeg kjøpte Splinter Cell Double Agent til PS3 idag, og må si at jeg ble litt negativt overrasket over flyten i spillet. Spillet går ikke så veldig smooth, og det er nesten litt hakkete av og til. Noen er enige eller? JEg synes det var ganske dumt ihvertfall. Ødelegger litt av spillopplevelsen. Det er veldig irriterende at porting til ps3 er så dårlig, men slik vil det visst forbli en stund. Hvor lang tid tror dere det vil ta før spillprodusentene skjerper seg? Diskuter Endret 24. april 2007 av Firetrucken Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 Det skjedde iblandt på 360 utgåva òg. Men ikkje til ei slik grad at det påvirka spelinga mi. Lenke til kommentar
Plutoo Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 har selv double agent til ps3 og merker ikke noe til hakking.. -så ganske bra med jaggies spesielt på rør i trainingmode, men spillet er helt ålreit.. spennende til tider og.. hehe Lenke til kommentar
programmer Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 Syns at det er en dum ide å anskaffe multiplattformspill per i dag. Det aller meste som finnes nå er ikke implementert med hensyn til PS3's styrke, kombinert med rushing, så blir det dårlige porteringer ut av det. Lenke til kommentar
Claus3000 Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Om jeg har oppfattet riktig så mener mange at dette er et tilfelle av at ubisoft ikke har portet spillet bra nok til ps3. Vel! Da skal det bli spennede å se hvordan Assasins Creed blir på de forskjellige konsollene. Det ble vel først annonsert som PS3-eksklusivt om jeg husker rett, så der burde vel ps3-versjonen være like bra/bedre? Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Ubisoft som skulle være største satser på Wii har ikke imponert på den fronten nei.. Så jeg tror vi som sitter med Wii, ps3 eller begge ikke har så veldig mye til overs for ubisoft sitt arbeid for tiden Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Faen ta denne portekulturen, det ødelegger for forbrukeren. Som Wii eier er det ikke akuratt noen fryd å se at spill portes fra psp til Wii. Latterlig spør du meg. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Ubisoft har jeg mindre respekt for. Skal det portes kan de i det minste gjøre det ordentlig, og kanskje t.o.m gjøre vær versjon litt "unik" for konsollen de porter til, som EA gjorde med The Godfather. Ufattelig at jeg sier dette, men der synes jeg EA har gjort en god jobb. Lenke til kommentar
_norse_ Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Det er rett og slett ikke noen god grunn for utviklere å bruke mye tid og penger på å lage perfekte porter til PS3 foreløpig. Med så få maskiner på markedet lønner det seg å gjøre det billigst mulig. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Minner om retningslinjenes punkt 10, som blandt annet sier dette om korte meningsløse innlegg: Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og kan straffes deretter. Det samme gjelder unødvendig/overdrevet bruk av smiles, eller innlegg som ikke inneholder annet enn smiley's. Innlegg som strider med dette er fjernet fra tråden. (Reaksjoner på moderering tas på PM og ikke i tråden som blir moderert.) Vil du kommentere ein vist eller spøk så gjer det i forbindelse med eit innlegg som bidrar med noko til tråden. Lenke til kommentar
IMG_123 Skrevet 22. april 2007 Forfatter Del Skrevet 22. april 2007 Må si det irriterer meg at det skal være slike problemer med portingen.. Til tider er spillet skikkelig hakkete, men er det noen andre som er enige i at det hakker, eller hakker det ekstra mye hos meg? :S Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Må si det irriterer meg at det skal være slike problemer med portingen.. Til tider er spillet skikkelig hakkete, men er det noen andre som er enige i at det hakker, eller hakker det ekstra mye hos meg? :S 8445861[/snapback] Hadde du lest første posten, så ville du fått med deg at trådens utspring, var nettop Splinter Cell sin tendens til å hakke, på ps3 Lenke til kommentar
IMG_123 Skrevet 22. april 2007 Forfatter Del Skrevet 22. april 2007 Må si det irriterer meg at det skal være slike problemer med portingen.. Til tider er spillet skikkelig hakkete, men er det noen andre som er enige i at det hakker, eller hakker det ekstra mye hos meg? :S 8445861[/snapback] Hadde du lest første posten, så ville du fått med deg at trådens utspring, var nettop Splinter Cell sin tendens til å hakke, på ps3 8445965[/snapback] Hadde du sett godt etter, hadde du sett at jeg er trådstarter Lenke til kommentar
aspic Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Ubisoft har jeg mindre respekt for. Skal det portes kan de i det minste gjøre det ordentlig, og kanskje t.o.m gjøre vær versjon litt "unik" for konsollen de porter til, som EA gjorde med The Godfather. Ufattelig at jeg sier dette, men der synes jeg EA har gjort en god jobb. 8442968[/snapback] Veeel, så mange bad ports EA har gjort opp gjennom åra, så måtte dei jo til slutt klare å lage ein god ein. Eg håpar berre dei ser på responsen, og får motivasjon til å jobbe litt ekstra med spilla de porter. =) Lenke til kommentar
crypt0r Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Må si det irriterer meg at det skal være slike problemer med portingen.. Til tider er spillet skikkelig hakkete, men er det noen andre som er enige i at det hakker, eller hakker det ekstra mye hos meg? :S 8445861[/snapback] Hadde du lest første posten, så ville du fått med deg at trådens utspring, var nettop Splinter Cell sin tendens til å hakke, på ps3 8445965[/snapback] Hadde du sett godt etter, hadde du sett at jeg er trådstarter 8445972[/snapback] Haha, nice one! Men ja, kjøpte spillet for noen dager siden og merker også tendenser til hakking.. Mildt sagt frustrerende! Lenke til kommentar
IMG_123 Skrevet 23. april 2007 Forfatter Del Skrevet 23. april 2007 Ja, det skal virkelig ikke være slik. Hadde nok faktisk investert i et annet spill om jeg hadde visst om hakkingen på forhånd. JEg er nemlig avhengig av at spill skal kjøre nogenlunde smooth, ellers irriterer det meg grenseløst. Er det slik at de fleste multiplattformspill kommer til å bli dårligere til PS3 i nærmeste framtid? Noen som vet hvordan det vil bli med Assassins Creed? Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Anbefaler trådstarter å endre emnetittel dersom dere vil diskutere hvorvidt porting ødelegger enkelte spill eller ikke. Ut fra emnetittel og rapportering, har jeg slettet OT. Reaksjon taes på PM. Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Som sakt xbox360 utgaven var det mye dårlig optimisering ute og gå. Men ikke til og bli plaget for mye av det.. Nå har jeg ikke spilt PS3 utgaven så jeg kan ikke sammenligne.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå