Eirin92 Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 (endret) Hei! Er det noen som vet om innsamlinger av klær og leker til barnehjem og/eller foreldreløse barn i feks. Russland osv? Har ryddet og samlet et par poser med klær o.l som jeg gjerne vil gi videre til noen som trenger det! Er kjempetakknemlig om noen kan fortelle meg om innsamlinger eller personer som driver med dette og tar i mot Endret 21. april 2007 av Eirin92 Lenke til kommentar
Fredrik- Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 Finnes det ikke slike UFF-containere rundt om kring lenger? Lenke til kommentar
pinnsvin Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 Hvor bor du hen? *14 tegn* Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 Finnes det ikke slike UFF-containere rundt om kring lenger? 8439440[/snapback] UFF-containere skal det fremdeles finnes ganske mange steder i landet. Så en senest for et par dager siden. Lenke til kommentar
Eirin92 Skrevet 22. april 2007 Forfatter Del Skrevet 22. april 2007 Finnes det ikke slike UFF-containere rundt om kring lenger? 8439440[/snapback] UFF-containere skal det fremdeles finnes ganske mange steder i landet. Så en senest for et par dager siden. 8440183[/snapback] Jeg vil helst ikke gi til Uff denne gangen, ønsker å gi dirkekte til barnehjem/gatebarn Jeg bor i Akershus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå