Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Valg av moped

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kjøp RMX, de tåler trim en Furia må du jo bytte veiv på for at den ska holde noe!

få deg RMX og effektannlegg og 85 dyse, omsider ett 15-50 drev, jeg kan alt om Suzuki RMX snart ;) jeg mener en RMX holder lenger enn en furia og rieju. Ska du ha noe me AM6 som holder må du bort til Derbi...

thats my experience. :)

Lenke til kommentar
Kjøp RMX, de tåler trim en Furia må du jo bytte veiv på for at den ska holde noe!

få deg RMX og effektannlegg og 85 dyse, omsider ett 15-50 drev, jeg kan alt om Suzuki RMX snart ;) jeg mener en RMX holder lenger enn en furia og rieju. Ska du ha noe me AM6 som holder må du bort til Derbi...

8506106[/snapback]

Derbi har egen motor , og det er ikke AM6 :p AM6 er laget av Yamaha , derbi motoren er laget av Derbi og piago.

Lenke til kommentar

8506106[/snapback]

Derbi har egen motor , og det er ikke AM6 :p AM6 er laget av Yamaha , derbi motoren er laget av Derbi og piago.

8506153[/snapback]

Stemmer. Og forresten, Suzuki slutta vel for noen år siden å lage girmopeder, right? De lager vel bare scootere nå for tide. Så skal du ha RMX, så må du vel noen år tilbake..

Endret av >Jonas<
Lenke til kommentar
Hei!

kjøp yamaha dtr/x

har en selv.. den går utrolig bra uten plombering. starter altdig og den sykkelen med lengst garanti. ( 5 år )

alternativ

jeg ville hatt crosser'n!

PS: har hatt den i 92 km/t på sletta og 107 nedover. da er bare plomberinga fjernet.

8506905[/snapback]

Må si meg enig her, stødig sykkel med AM6 motor :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...