Inc Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 sjakalen er litt snaiper aktig hjortejegeren og for den saks skyld.. Lenke til kommentar
atsjoo Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Liberty stands still (frihetens pris på norsk), phonebooth (knall!) og the matador er de tre første som slår meg. Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Enemy at the gates er, uten tvil, den beste snikskytterfilmen jeg har sett. En stund siden jeg har postet her nå, egentlig. Blitt facebook-wh0re. =/ (som resten av landet?) Lenke til kommentar
Namek Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Husker jeg så en eldre film fra kampen om Stalingrad som handlet om noen russiske snikskyttere som skøyt på tyskerne. Bra film. 8439478[/snapback] Tenkte på den jeg og. Film om andre verdenskrig. Var en tysk sniper som ble helt og til slutt var det han mot en russisk super-offiser-drepe-alle-fyr. Noen som vet hva den heter? Lenke til kommentar
Scotty Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Hva med Phonebooth? Er jo litt sånn film ihvertfall.. Lenke til kommentar
Jaukim Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Anbefaler: Sniper Two-Minute Warning(men denne har jeg ikke sett ) Det var en film som gikk på tv2 for noen veker siden med masse sniper scener, og ei dame lenket fast til et pølsebod med bombe i, er det noen som hugser hva den heter? Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Rart ingen har nevnt Léon enda. Kansje ikke helt det du er ute etter, men det er i hvertfall en sniper-film Lenke til kommentar
Thorvis Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Sniper og sniper fru blom. Det snipes vel i en scene i hele filmen som jeg husker? Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 ja, Leon spoiler og det er med paintball Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Husker jeg så en eldre film fra kampen om Stalingrad som handlet om noen russiske snikskyttere som skøyt på tyskerne. Bra film. 8439478[/snapback] Tenkte på den jeg og. Film om andre verdenskrig. Var en tysk sniper som ble helt og til slutt var det han mot en russisk super-offiser-drepe-alle-fyr. Noen som vet hva den heter? 8448017[/snapback] He he det er akkurat den filmen det blir nevnt i tråden flere ganger på rad nemlig Enemy At The Gates Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Silent Trigger, eller Silent Trigger: Siste Oppdrag som den heter på norsk, med Dolph lundgren. Dolphman er festelig i tillegg så har han en assgrym riflekanonting. Lenke til kommentar
Steelz Skrevet 23. april 2007 Forfatter Del Skrevet 23. april 2007 Dolph lundgren. 8451148[/snapback] Så nettopp red scorpion:P Takk for myke bra forslag! En stund siden jeg har postet her nå, egentlig. Blitt facebook-wh0re. =/ (som resten av landet?) "U got 1 friends request" xD facebook Lenke til kommentar
KydeX Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 Anbefaler sterkt "shooter" eller snikskytter på norsk, som går på kino as we speak. Så den ikveld og synes den var kanonbra. Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 Sniper 1 Sniper 2 Sniper 3 Lenke til kommentar
Bakke Skrevet 27. april 2007 Del Skrevet 27. april 2007 En av hovedrollene i Spy Game er sniper, men bare en liten del av filmen som handler om dette. Men tror du vil like denne, siden du liker Shooter, Jarhead osv Lenke til kommentar
Steelz Skrevet 28. april 2007 Forfatter Del Skrevet 28. april 2007 Anbefaler sterkt "shooter" eller snikskytter på norsk, som går på kino as we speak. Så den ikveld og synes den var kanonbra. 8489032[/snapback] Veldig enig, noe som jeg også konkluderer med i 1 post Lenke til kommentar
KydeX Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 Anbefaler sterkt "shooter" eller snikskytter på norsk, som går på kino as we speak. Så den ikveld og synes den var kanonbra. 8489032[/snapback] Veldig enig, noe som jeg også konkluderer med i 1 post 8493346[/snapback] Oops, sånn går det når man ikke leser skikkelig før man svarer. Da må jeg gå på andrevalget mitt, som andre også har foreslått. Sniper med Tom Berenger og Billy Zane. Den er også sjef i mine øyne. Lenke til kommentar
Bakke Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 Har akkuratt sett Snikskyter på kino, en film som anbefales sterkt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå