Gå til innhold

Hvordan er kvaliteten på Apacer ram?

TettSpaden

Anbefalte innlegg

Hei

jeg har alltid holdt meg trofast til Apacer minne, litt pga den er ganske rimelig, og på grunn av den virker som den er stabil.

men ram av typen Twinmos F.eks, koster omtrent det samme, av og til er den faktisk rimligre enn Apacer, så lurer på hva slags erfaringer dere har med andre rambrikker i forhold til apacer.

kingston og corsair er vel en del bedre? men de er også ganske mye dyrere, er det verdt pristillegget?

Kom gjerne med erfaringer/innspill :smile:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Quote:

PanzerFaust skrev (2002-12-21 16:26):

Jeg har hatt RAM av mange forskjellige merker. TwinMOS, Mosel, Crucial og NoName -brikker. Jeg har aldri opplevd at noen av dem har vært mer stabil enn noen andre. De har alltid fungert perfekt ved spesifisert hastighet. Forskjellen på dem kom først til syne ved overklokking...

Jepp korrekt, Samme erfaring har eg og. Skal du ikke overklokke trenger du ikke bruke noe ekstra kroner på ram som du skal bruke på standar hastighet.
Lenke til kommentar

kjøpte en 512mb apacer ddr400 for en stund siden, denne gikk fint på specs.....stabilt og alt, men den ville heller ikke en mhz over omtrent (full crash på 402mhz).

Kjøpte nettopp en 512mb corsair xms3500, her merker en at dette er mer overklokkingsram med en gang, denne går glatt på 442mhz ddr på cas 2,3,3,6 uten å øke volt noe.

Men om du ikke skal overklokke noe over specs til rammen så er det ikke vits å kjøpe dyr ram, men jeg ville likevel satset på merkeram. Twinmos 3200 brikkene virker veldig grei spør du meg....hadde alle vært som den ocshoot testet :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...