Windkin Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 Kom med ditt favorittpålegg, gjerne kombinasjon av flere som du liker! Jeg er veldig lite kreativ når det kommer til å smøre på brødskiva, så det blir gjerne lange perioder med samme pålegg. Min favoritt nå er baconpostei med usannsynlige mengder majones. Spiste tidligere mye Nugatti med Bringebærsyltetøy(og evt. banan i tillegg) men det blir litt søtt i lengden. Det er jo ikke spesielt sunt heller... Lenke til kommentar
dabbo-baze Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 (endret) Makrell i tomat! Folk som sier det er ekkelt og stinkende, men det er jævlig digg, på vanlig brød og knekkebrød, gjerne med agurkskiver eller paprika... Endret 21. april 2007 av dabbo-baze Lenke til kommentar
Windkin Skrevet 21. april 2007 Forfatter Del Skrevet 21. april 2007 Makrell er jo digg. Gjerne med litt majones eller en liten rømmeklatt på toppen... Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 Makrell i tomat, kaviar og leverpostei med sylteagurk. Yummy! Lenke til kommentar
tomin Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 sursild er godt , loff med reker og masse majones er ikke å forakte Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 Delikat Fruktsalat nammenam Lenke til kommentar
Windkin Skrevet 21. april 2007 Forfatter Del Skrevet 21. april 2007 sursild er godt , loff med reker og masse majones er ikke å forakte 8438930[/snapback] En liten skvett sitron på toppen så er vi der. Lenke til kommentar
Raijin Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 Roastbeef er jo nam! gjerne med litt italiensk salat under eller majones over. Eller sprøstekt løk under. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 Philadelphia (sånn det skrives?) med hvitløk er en udødelig klassiker. Ellers går det mye i norwegia. Lenke til kommentar
HanEneTomaten Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 Når jeg var liten pleide jeg å lage brødskive med ost og masse mais. Noen ganger lagde jeg en burger av det, ost, mais og ost igjen.. Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Beste er en god rekesalat, gjerne hjemmelaget. Ellers må jeg vel nesten si at ost og skinke er en av favorittene; spiser det absolutt hver dag. Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 gulost og jordbær syltetøy også alle slags salater aka reke salat, itaiensk salat Lenke til kommentar
Dusken Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 akuratt nå er det makrell i tomat men...å bare mixe masse sammen smaker minst like godt. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Når jeg var liten pleide jeg å lage brødskive med ost og masse mais. Noen ganger lagde jeg en burger av det, ost, mais og ost igjen.. 8440888[/snapback] Haha, det samma gjorde jeg. Men jeg tok brød, tubeost, mais og vanlig ost. Så toasta jeg det. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Jeg syns bittelitt grovt brød(ferskt, gjerne) med et lite lag majones, masse reker, sitronpepper og litt sitron er helt fortreffelig! Ellers er provanceskinke nammenamm Også rista brød med smør (brelett!) og jordbærsyltetøy er noe av den beste brødmaten jeg får ^^ Lenke til kommentar
j-- Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Tror det beste jeg vet om er ferskt skikkelog grovt brød/rundstykker med masse grove frøting på med masse Tine Smørost pepper/urter. Oppå dette legger man sprøstekt varmt bacon. Fikk virkelig vann i munnen nå. Har faktisk alle nødvendige ingredienser for å lage dette \o/ *sikle* Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Blåbærsyltetøy, eller most banan. Det desidert beste, som jeg ikke spiser til vanlig da det er passe usunt, er Banos. Ingen over, ingen ved siden. Lenke til kommentar
Lysvesen Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Jeg liker kokt skinke med majones eller græddost oppå. Varmrøkt makrell er også bra. Lenke til kommentar
Hjertevarm Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Hjemmelaget egg-og skinkesalat. Det er det deiligste pålegget i verden. Sååå jammy! ANBEFALES! Lenke til kommentar
rublings Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 (endret) Lyst brød med eggerøre og røkelaks nammenamm Endret 23. april 2007 av rublings Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå