balder Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 Eg ser inne på internett at eg kan få modifisert min Xbox 360 for kr. 400,-. Er dette som å kaste pengene ut av vinduet? Eg har teknisk innsikt, men eg har ikkje studert korleis eg modifiserer ein XBOX360. Eg har skjønt at det er noko med DVD'en. Trur dere at eg kan gjøre det selv? Er det noko risiko med dette? Kan den plutselig slutte å virke? Kan eg gå på Xbox live? Håper at det er nokon som kan gi meg gode tips!! Lenke til kommentar
trydis Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 (endret) Bruk et par timer på forumet til: link: xbox-scene så burde det gå uten problemer i og med at du har teknisk innsikt. Er det noko risiko med dette? Kan den plutselig slutte å virke? 8438721[/snapback] Ja det er en mulighet for det, men smørbrød listene har blitt nokså gode etterhvert, så sjansene er små. Var værre på de 1. versjonene der man måtte hente ut nøkkelen til dvd spilleren selv og sette de inn i firmwaren. Kan eg gå på Xbox live? 8438721[/snapback] Ja det fungerer uten problemer. Hva som skjer i fremtiden vet ingen... Endret 21. april 2007 av trydis Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå