zZzZz Skrevet 21. desember 2002 Del Skrevet 21. desember 2002 Ville det ikke vært mye bedre om man kunne skrive http://www.ok.no eller http://www.oc.no istedenfor overklokking.no? Savner det etter at man kunne begynne å skrive hw.no for en liten stund siden. Edit: Ser jo da at begge disse domenene er opptatte. Men det går vel an å finne på noen annet, som er lettere enn overklokking, selv om det er tideler det er snakk om å spare her. _________________ Skal vi kle oss 802.11b og mounte interfacene våre? Hjemmesiden min: http://home.no/tobbenos/ [ Denne Melding var redigert av: zZzZz på 2002-12-21 13:18 ] Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 21. desember 2002 Del Skrevet 21. desember 2002 Hvor treigt skriver du egentlig? Det tar meg toppen 2 sekunder å skrive URL'en til siden her, og hvis det tar deg så inn i hampen med tid, kan du vel bare legge den til i bookmarks? Forresten, fine damer på ok.no :smile: Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 21. desember 2002 Del Skrevet 21. desember 2002 1. Begge de domenene er tatt. Bør overklokking.no bla opp for å kjøpe ett av disse? NEI! Løsningen for IE: - skriv inn "www.overklokking.no" eller bare "overklokking.no" i adressefeltet. Enkleste vei å komme til adressefeltet er alt+D - Klikk på Favorites : Add to favorites. - Skriv inn "ok.no" som navn. Voila, nå kan du bare skrive ok.no i adressefeltet og vips så havner du på overklokking.no :smile: De av dere som bruker Opera fatter sikker selv hvordan man løser "problemet". Opera løser forøvrig denne saken litt mer elegant da man kan ha forskellig tittel (som sees i hotlista) og nicknamet på sida :smile: Det gjør at bookmarken kan hete "Overklokking.no" men at du bare trenger å skrive "o" "ok" "ok.no" eller hva du vil for å komme til sida :smile: Lenke til kommentar
zZzZz Skrevet 21. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2002 Quote: Den 2002-12-21 13:24, skrev thomasr:Hvor treigt skriver du egentlig? Det tar meg toppen 2 sekunder å skrive URL'en til siden her hvis du hadde lest posten min skikkelig, så hadde du sett at det sto at det bare er tideler å spare på dette... Dessuten, to sekunder for å skrive overklokking.no er vel ikke noe å skryte av :smile: Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 21. desember 2002 Del Skrevet 21. desember 2002 Jeg bruker selvfølgelig ikke 2 sekunder på å skrive overklokking.no, poenget var bare at det egentlig er en bagatell.. Men, Anders hadde jo en fin løsning på det, hvis du eller andre føler at det er et problem. Personlig synes jeg det er viktigere at overklokking.no bruker penger på innhold i stedet for tilgjengelighet. Lenke til kommentar
zZzZz Skrevet 21. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2002 er så absolutt enig i at overklokking.no bør sette innhold foran enkle domener, men du vet, tid er penger :smile: Quote: Den 2002-12-21 13:45, skrev Anders Leipsland:Løsningen for IE:- skriv inn "www.overklokking.no" eller bare "overklokking.no" i adressefeltet. Enkleste vei å komme til adressefeltet er alt+D- Klikk på Favorites : Add to favorites.- Skriv inn "ok.no" som navn. skal ærlig innrømme at jeg ikke visste om den greia der. takker og bukker :smile: Lenke til kommentar
CFD Skrevet 24. desember 2002 Del Skrevet 24. desember 2002 De av dere som bruker Opera fatter sikker selv hvordan man løser "problemet". Opera løser forøvrig denne saken litt mer elegant da man kan ha forskellig tittel (som sees i hotlista) og nicknamet på sida :smile: Det gjør at bookmarken kan hete "Overklokking.no" men at du bare trenger å skrive "o" "ok" "ok.no" eller hva du vil for å komme til sida :smile: En annen ting er og alltid ha et Vindu på Overklokking.no oppe. Vinduene blir jo ikke vekke så det er bare og ha de sidene man er mest på oppe hele tiden.. Lenke til kommentar
ELWiss Skrevet 27. desember 2002 Del Skrevet 27. desember 2002 Hadde heller ikke hørt om den der snarveien.. Takker! *fikse* ELWiss Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå