kaoo Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 (endret) Hei, jeg vet ikke hva jeg skal si, men her er i alle fall problemet mitt, Jeg finner ikke harddiskene mine når jeg skal formatere, når man har boota opp med windows-xp f.eks cd. Det står at jeg enten må skru på harddiskene eller sette de inn riktig, noe jeg har gjort, satt inn strøm og kontakt til hovedkort, om det er noen som har opplevd eller har sett dette problemet før og kan hjelpe meg, svar på denne posten. Jeg finner begge diskene i windows. håper på behjelpelige svar! mvh kaoo Endret 21. april 2007 av kaoo Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 er det SATA-disker? det er under installeringen av Windows du får detts problemet, ikkesant? hvor langt kommer du med installeringen? Lenke til kommentar
kaoo Skrevet 21. april 2007 Forfatter Del Skrevet 21. april 2007 Jeg kommer til punktet når man skal velge disk å installere Windows på. Deretter kommer meldingen at det ikke finnes eller at den ikke finner disker, og at jeg må installere eller koble de riktig. Kjøpte nylig en ny disk som også er en SATA disk, men den ble heller ikke funnet når jeg skulle velge disk. Jeg kjøpte ikke disken for å prøve å fikse det problemet. -De er riktig tilkoblet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå