Gå til innhold

HP dv2265ea til norge?

Anbefalte innlegg

Heisann.

Har funnet drømmepc'en nå, men har hørt at den ikke kommer til norge.

Stemmer dette eller er det bare snakk?

Jeg var vært i kontakt med min lokale expert foretning og de sa at de ikke hadde fått den inn eller lignende..

Hva er sant, og hva er snakk?

dv2265ea

Morten

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Som jeg nevnte i den andre tråden din om akkurat samme tema er HP usikre på om den vil bli lansert i Norge.

Sitat mail fra HP:

"Om HP Pavilion dv2265ea blir lansert i Norge, er enda usikkert.

Vi har ikke fått noe mer tilbakemedling om dette.

Men vi er i gang med å lansere blandt annet to nye modeller med 14,1" skjerm, som har Intel Core 2 Duo prosessor.

Disse vil komme i salg i mai/juni."

Lenke til kommentar
Som jeg nevnte i den andre tråden din om akkurat samme tema er HP usikre på om den vil bli lansert i Norge.

Sitat mail fra HP:

"Om HP Pavilion dv2265ea blir lansert i Norge, er enda usikkert.

Vi har ikke fått noe mer tilbakemedling om dette.

Men vi er i gang med å lansere blandt annet to nye modeller med 14,1" skjerm, som har Intel Core 2 Duo prosessor.

Disse vil komme i salg i mai/juni."

8438575[/snapback]

Søren!

Hvis den ikke kommer til Norge blir jeg sur, for det er jo den supre pc'en da, og akkurat de specsa jeg ville ha også.

Men bra og høre at det kommer 14,1" med Intel Core 2 Duo prosessorer da, var det jeg liksom trengte og gjerne T5500/T5600 :)

Får prate med HP og høre litt.

Har konf snart og er avhengig av at pc'en kommer til det da jeg trenger det til skole etter konfen.

Ettersom HP har listet opp spesifikasjonene på norsk på siden du linker til vil jeg tro sjansen er overhengende stor for at den kommer til Norge.

Håper du har rett. Som sagt er dette den ultimate pc'en for meg!

Men hadde ikke gjort meg noe om den kom med Go7400

Endret av Morten92
Lenke til kommentar

Maskinen kommer til Norge, men om den blir mulig å kjøpe fra forhandlere er mere usikkert. Enkelte modeller er kun tilgjengelig gjennom hjemme-PC via arbeidsgiver, og hvilke modeller som ender opp i den lista får ikke pre-sales eller teknisk support oversikt over.

Lenke til kommentar

Jeg har vært i kontakt med HP i dag, og de sa at dv2265ea ikke ville komme til Norge, men den ville komme en ny 2300- serie.

Den med noen forbedringer og Intel Core 2 Duo prosessorer. Denne modellen kommer i løpet av mai/juni. Og prisen eller noe er ikke kjent.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Nå har dv2351 dukket opp hos XD ihvertfall.

Forventet inn 22. mai. Pris på 8624,-

http://www.xd.no/aspx/loginVnet.aspx?Retur...491&plid=78491#

8546741[/snapback]

Det veit jeg.

Jeg har vært i kontakt med hp en del i det siste, og jeg får beskjed om hvilke modeller som kommer til Norge.

Jeg har faktisk vurdert dv2351, siden jeg ikke har hørt noe mer om dv2369ea, men tiden får vise.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...