Lemric Skrevet 21. desember 2002 Del Skrevet 21. desember 2002 Finnes det noen mulighet for å kjøre OS X på en pc?? Mac brukere kan jo bruke Windows ved hjelp av en emulator eller noe... Går det andre veien oxo?? Er det fornuftig?? Mac går jo for å være mer stabile, regner med at noe av stabiliteten ligger i os'et..? Dessuten er jeg lei Windows!! (Hvem er ikke det?!?) =) Lenke til kommentar
RC1 Skrevet 22. desember 2002 Del Skrevet 22. desember 2002 Jeg tror du kan kjøre OSX på pc hvis du bruker Virtual PC. http://www.connectix.com/products/vpc5w.html Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 22. desember 2002 Del Skrevet 22. desember 2002 Jeg tror du kan kjøre OSX på pc hvis du bruker Virtual PC.http://www.connectix.com/products/vpc5w.html Regner med du må tidenes kongepc for å kunne bruke noe slikt til hverdags Lenke til kommentar
b-real Skrevet 22. desember 2002 Del Skrevet 22. desember 2002 Tror ikke det vil gå så bra. Fatter egentlig ikke hva folk har mot windows OS. Jeg syns de gjør en meget bra jobb. Som oftest så er det HW feil eller brukerfeilere som forårsaker et ustabilt OS. Lenke til kommentar
RC1 Skrevet 22. desember 2002 Del Skrevet 22. desember 2002 Fatter egentlig ikke hva folk har mot windows OS. Jeg syns de gjør en meget bra jobb. Som oftest så er det HW feil eller brukerfeilere som forårsaker et ustabilt OS. Jeg er helt enig, har ikke noe i mot Windows men markedsføringen til Microsoft er en annen sak. Lenke til kommentar
JonV Skrevet 22. desember 2002 Del Skrevet 22. desember 2002 Tror ikke det vil gå så bra. Fatter egentlig ikke hva folk har mot windows OS. Jeg syns de gjør en meget bra jobb. Som oftest så er det HW feil eller brukerfeilere som forårsaker et ustabilt OS. Eller folk er rett og slett nysjerige. Lenke til kommentar
NickFalk Skrevet 23. desember 2002 Del Skrevet 23. desember 2002 Tror ikke det vil gå så bra. Fatter egentlig ikke hva folk har mot windows OS. Jeg syns de gjør en meget bra jobb. Nei, folk er jo forskjellige. Bruker selv Wintelplatform-maskiner på jobb og greier meg (stort sett) greit med det. MEN: For meg har OSX en mer elegant måte å jobbe på som kler meg bedre... Lenke til kommentar
Gjest mafister Skrevet 23. desember 2002 Del Skrevet 23. desember 2002 Dessuten er jeg lei Windows!! (Hvem er ikke det?!?) =) Linux man! Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 23. desember 2002 Del Skrevet 23. desember 2002 Du kan kjøre OSX gjennom VMWARE. Jeg bruker windows98 og linux, og det funker glimrende fra windows! (litt mye ram lønner seg...) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå