Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Er Biltema styling bra?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Husk at aluminium er aluminium uansett hvor du kjøper det. Biltema har masse fint, men også masse dårlig. Styr unna bremseskiver og ting livet ditt avhenger av for at det fungerer riktig.

Personlig handler jeg sjelden hos store kjeder bare for at det er billig. Hjelp, erfaring, god kunnskap og personlig oppfølging syns jeg er viktig.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

aluminium er aluminium!? tror jeg er det dummeste jeg har hørt!

billige felger er laget av dårlig aluminium, som fører til at de blir raskere skeive, og tåler ikke støt/slag like godt som en dyrere felg.

bremsene ti biltema, skivene er helt 100, men klossene er ikke noe tess i det hele tatt. men skivene er det lite å si på

Lenke til kommentar

Den store forskjellen på alufelger er hvordan de er laget! Det finnes mange forrskjellige måter å støpe felger på og biltema bruker garantert den billigste! Felgene deres ser sikkert ut som en Stratos inni.

Dessuten får man mye billigere felger på en hvilken som helst dekksjappe.

Lenke til kommentar

Som RS125 sier, så kan en hvem som helst deksjappe sannsynligvis fikse deg billigere felger enn det Biltema har..

Husk også at jobben for å montere og balansere kommer i tilleg, så om du kommer med felger fra biltema til oss i stedet for å kjøpe felg- og dekkpakke hos oss trur jeg nok pakka blir billigere hos oss..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...