Sindre-91 Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 (endret) Jeg lurer på om det er noen som kan hjelpe meg med disse problemene i wordpress: - Forstørre bredden på min nettside til 860 - Fikse sån at menyen ligger under der det står Sindre's blogg isteden for categoriene Det er dette jeg lurer på om noen kan hjelpe meg med litt, om dere ikke forstod hva jeg mente så bare si ifra så fikser vi det EDIT: Link til min blogg: http://siindre.si.funpic.org/ ( bare et bilde av det ) Nå har jeg laget størrelsen ferdig i bredde og jeg har finpusset det litt, vist det er noen som kan klare og kode det til wordpress theme er det bare og si ifra folkens Endret 1. mai 2007 av Sindre-91 Lenke til kommentar
Sindre-91 Skrevet 21. april 2007 Forfatter Del Skrevet 21. april 2007 (endret) Jeg lurer på om det er noen som kan hjelpe meg med disse problemene i wordpress: - Forstørre bredden på min nettside til 860 - Fikse sån at menyen ligger under der det står Sindre's blogg isteden for categoriene Det er dette jeg lurer på om noen kan hjelpe meg med litt, om dere ikke forstod hva jeg mente så bare si ifra så fikser vi det Link til min blogg: http://rolols.freehostia.com/ 8438091[/snapback] Nå kan dere foresten se sån ca hvordan mitt wordpress theme vil se ut Blir vel noen endringer som piffer det opp litt selfølgelig Wordpress design: http://siindre.si.funpic.org/ Er litt tom for ideer nå så vist noen vil komme med noen ideer hadde det hvert herlig Endret 21. april 2007 av Sindre-91 Lenke til kommentar
sparks Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 En ide ville vært å gjøre fargene ålreite og se på. Lenke til kommentar
Sindre-91 Skrevet 22. april 2007 Forfatter Del Skrevet 22. april 2007 En ide ville vært å gjøre fargene ålreite og se på. 8441059[/snapback] Jepp, er de ikke ålreite? For skarpe? Funker fint på min skjerm ihverfall, føler at det er litt fresht Lenke til kommentar
maZe- Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Jeg skrev min kommentar i gjesteboka di jeg. Håper du får til det du spurte om Lenke til kommentar
Sindre-91 Skrevet 22. april 2007 Forfatter Del Skrevet 22. april 2007 Jeg skrev min kommentar i gjesteboka di jeg. Håper du får til det du spurte om 8441629[/snapback] Jo takker .. noen farge ideer så er det bare og si ifra folkens Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Unngå å kombinere engelsk og norsk.. Lenke til kommentar
eigan Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Gjør noen mer med menyen (Hovedsiden,om osv)... Ganske tomt der. Flere farger Lenke til kommentar
Sindre-91 Skrevet 1. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2007 Gjør noen mer med menyen (Hovedsiden,om osv)... Ganske tomt der.Flere farger 8450611[/snapback] Ja det med menyen skal jeg fikse senere, gå inn på linken nå for og se på oppdateringene jeg gjerne vil ha på min wordpress side .. laget dette layoute selv. Vist noen kan kode det til wordpress theme er det bare og si ifra. farger ogsån vil jeg nok bytte i fremtiden men først få kodet det, bytte farger er ikke noe stress Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå