nabbskall Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Du vet du er en pakistaner i Norge når du... ... kjører BMW, betalt av staten 8441079[/snapback] LoL! Nice1 Lenke til kommentar
ddawg Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 HAHA! ikke noe som er mer norskt enn langrenn og ryggsekk! #Når du hører på danseband og liker det Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Du vet du er norsk når Danmark er syden. Hvertfall hvis man er fattig som jeg er til tider Lenke til kommentar
anolop Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Høres mer trøndersk ut spør du meg 8439678[/snapback] haha :!: Ja, de e saint vettu :!: Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 # Når du lager en slik tråd Lenke til kommentar
pessimisten Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 (endret) Mamma er dansk og pleier alltid å si: Danske lever for å spise. Nordemenn spiser for å leve... :!: EDIT: Matpakke Endret 22. april 2007 av pessimisten Lenke til kommentar
Namek Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 You haven't heard of "fast-food". 8438071[/snapback] Da må du bo ganske langt bort fra det meste. Den gjelder ihvertfall ikke meg Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 # Du vet du er norsk når du er verdensmester i alt etter et par halvlitere. Lenke til kommentar
Bearar Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 # Du veit du er norsk når du snakker engelsk som Petter Solberg. Lenke til kommentar
specnaz91 Skrevet 22. april 2007 Forfatter Del Skrevet 22. april 2007 Bidra med fler folkens, redigerer og legger til alle de spedige setningene deres, keep on going! Lenke til kommentar
daruu Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Du vet du er norsk når du ikke klarer å føre en samtale med en ukjent uten å nevne været Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 # Du vet du er norsk når du ikke klarer å drikke uten å bli drita Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 #Du vet du er norsk når du har sokker i sandalene #Du vet du er norsk når du kan gjøre deg usynelig om vinteren ved å kle av deg Lenke til kommentar
Teenage Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 # Du får en sjokolade hjemmefra og vokter den med ditt liv.. # Er mer redd for tollere enn terrorister. # Heller kommer for sent til flyet enn å ikke rekke å handle kvoten. # Bestiller drinker på Gardemoen kl. 06.00 om morgenen. # Kjøper tobakk selv om du ikke røyker, bare for å få med kvoten. # Drikker på flyet og spyr i bussen. # Når du "kjempegod" i engelsk. # Når du kjøper en ekstra ølboks, bare så du kan si at du har smuglet #Når du forbinder "ferie" med "harry-tur til Sverige" # Varmer rødvinen. # Sier " ja, ja, den går ned" når du får servert dårlig vin. # Synes fiskeboller har smak. # Griller i regnvær. # Eier ikke selvironi. # Ser på engangsgrill og en flintstek som toppen av lykke. # Tar med det du ikke drakk opp på festen hjem igjen. # Har dårlig samvittighet hvis du ikke er ute når det er sol. # Blir slapp etter to dager med sol. # Bader når det er tolv grader i vannet og sier det er "friskt". # Går med sokker i sandalene. 8438071[/snapback] Høres mer trøndersk ut spør du meg 8439678[/snapback] Hah;) Trøndere er trenge, å jeg er ikke Trondheim`er:) Naaat:) Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 hoho, for en fantastisk tråd! Likte spesielt den med det 12C vannet som er så friskt #Når du bader før 1.april kun for å få en ispinne i lua (russ) Lenke til kommentar
Anonym2007 Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 # Du veit du er norsk når du snakker engelsk som Petter Solberg. 8446144[/snapback] Vel, Norsker er faktisk en av de beste ut av de landene som har ett annet morsmål enn engelsk Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Jeg er vel ganske norsk ja, kjente meg godt igjen i mange av de punktene. Er en av dem som presterte å stryke på bokmål og bestå nynorsk, til tross for at jeg under hele året har strøket på samtlige nynorsk prøver og klart meg vel i bokmål. Lenke til kommentar
Bearar Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 # Du veit du er norsk når du snakker engelsk som Petter Solberg. 8446144[/snapback] Vel, Norsker er faktisk en av de beste ut av de landene som har ett annet morsmål enn engelsk 8447781[/snapback] Norsker? nordmenn? Godt mulig du har rett der, men jeg har da aldri sagt at Petter Solberg er dårlig i engelsk, mener bare at uttaelsen er typisk norsk. Lenke til kommentar
Anonym2007 Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Norsker? nordmenn? Godt mulig du har rett der, men jeg har da aldri sagt at Petter Solberg er dårlig i engelsk, mener bare at uttaelsen er typisk norsk. 8448634[/snapback] Jeg er vel tydeligvis bedre i engelsk enn i norsk :!: (I alle fall det karakterboka sier) Men Petter Solberg er vel ett godt eksempel på hvordan man ikke snakker Engelsk Lenke til kommentar
Dracoknight Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Noen som har sitat i fra solbergs "Diger rock" setningen? ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå