Reacher Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 (endret) Hei. Har fått denne i posten i dag: http://www.mpx.no/aspx/produkt/prdinfovnet.aspx?plid=77643# Og så får jeg ingen lyd... Har prøvd med to ulike høretelefoner, ny og gammel, samt med creative høyttalere jeg kjøpte for et par år siden. Null lyd. Veldig skuffet da jeg har handlet inn ArmA, og skulle spille i kveld. Noe jeg kan gjøre selv, eller må jeg vente til mandag og ringe MPX? Driver til lydkortet er oppdatert. Please help! Endret 21. april 2007 av Reacher Lenke til kommentar
Odovacer Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 Søk på nettet etter driver til lydkortet/hovedkortet, evt installer hvis du har cdene tilgjengelige... Lenke til kommentar
-_Brukernavn_- Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 Hei. Har fått denne i posten i dag: http://www.mpx.no/aspx/produkt/prdinfovnet.aspx?plid=77643# Og så får jeg ingen lyd... Har prøvd med to ulike høretelefoner, ny og gammel, samt med creative høyttalere jeg kjøpte for et par år siden. Null lyd. Veldig skuffet da jeg har handlet inn ArmA, og skulle spille i kveld. Noe jeg kan gjøre selv, eller må jeg vente til mandag og ringe MPX? Driver til lydkortet er oppdatert. Please help! 8438024[/snapback] Nå sto det ikke noe om lydkort da, så da regner jeg med at du bruker asus sitt innebygde. Bare gå på asus sine hjemmesider og last ned de siste hovedkort(lydkort)-diverne så ordner det seg sikkert. Ellers får du bare skrive mer her, så får du nok hjelp Lenke til kommentar
Fixit Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 (endret) HAr du vært inne i kontrollpanel/system/maskinvare/enhetsbehanding og sett om lydchipen din er oppe og går, driver installert ol? Endret 21. april 2007 av Fixit Lenke til kommentar
no___________ Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 Hmm sjekk i BIOS'en om det innebygde lydkortet står på. Lenke til kommentar
Reacher Skrevet 21. april 2007 Forfatter Del Skrevet 21. april 2007 Hmm sjekk i BIOS'en om det innebygde lydkortet står på. 8438266[/snapback] Har sjekket lydkortet via enhetsbehandling, samt bedt om driveroppdatering. Beste driver skal allerede være installert. Sjekk i BIOS? Jeg er amatør. Kan du fortelle meg hvordan? Takk for tipsene, forresten. Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 Det skal vaere med Sound Effects Manager pa CDen du fikk med hovedkortet. Det er det programmet du trenger. Lenke til kommentar
Reacher Skrevet 21. april 2007 Forfatter Del Skrevet 21. april 2007 Det skal vaere med Sound Effects Manager pa CDen du fikk med hovedkortet. Det er det programmet du trenger. 8438853[/snapback] Avinstallerte driveren, og reinstallerte med CD'n. Funker nå! Tusen takk for alle tips. Nå blir det ArmA. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå