vikkavikka Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 Jeg er extremt irritert sider på internett som jeg tidligere kunne åpne uten problemer gir meg nå denne teksten: "Dette webområdet kan ikke vises i Internett Explorer" .... tull sier jeg!! Jeg har lastet Opera og forsøkt med den ... samme dritten der. Jeg lastet IE7 før jeg forsøkte disse sidene (etter et opphold på noen mnd.) og adressene er IKKE endret på det halve året. Det er sjekket. Har forsøkt å laste en slags konverteringsfil fra explorersiden som skal gi meg muligheten til å åpne dem i IE6 men det hjelper heller ikke Vi har en trådløs Router hos oss og vi lurer på om problemet kan ligge der?? Er det ikke noen andre som har fått dette problemet?? og som har funnet ut hva som er galt? Lenke til kommentar
norbat Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 (endret) Kan være flere feilkilder til dette. Hvis du poster en hijackthis-logg, så kan jeg sjekke en av feilkildene. Hent HJT og legg det i en egen mappe på skrivebordet. Kjør programmet, velg "Do a system scan and save a logfile". Loggfilen kopierer du og legger i en ny post i følgende forumkategori: https://www.diskusjon.no/index.php?showforum=131 Endret 21. april 2007 av norbat Lenke til kommentar
vikkavikka Skrevet 21. april 2007 Forfatter Del Skrevet 21. april 2007 ... beklager men... folk som er 40+ og attpåtil kjærringer er ikke så lette å få til å gjøre slikt... kan du ikke forklare litt hva dette innebærer.... takker Lenke til kommentar
norbat Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 Hei, Du må først laste ned programmet (Hijackthis). Se om du forstår følgende framgangsmåte: Installation of HJT (Engelsk) Når programmet åpnes, velger du knappen "Do a system scan and save a logfile". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå