baiaz Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 Finnes det et program som gjør flytting eller kopiering av data fra en harddisk til en annen enkelt? Får alltid feilmelding når jeg bruker klipp og lim - og da vet jeg ikke hva som er blitt kopiert og hva som ikke gjør det. jeg har to harddisker som jeg skal flytte alt over på EN - og nå har jeg ikke oversikt over hva som er blitt flyttet. Et greit og enkelt program må vel være der ute en plass? Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 totalcopy blant annet Lenke til kommentar
baiaz Skrevet 21. april 2007 Forfatter Del Skrevet 21. april 2007 Takk.... Det så ikke ut til at den funket med Vista... Glemte å si at jeg hadde vista da.. ja Vista! Lenke til kommentar
Dy§no Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 (endret) .............. Endret 3. mai 2007 av Govassa Lenke til kommentar
baiaz Skrevet 22. april 2007 Forfatter Del Skrevet 22. april 2007 Takk skal du ha... skal sjekke dette Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå