Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Vista 64 og internett tilgang


Anbefalte innlegg

Hei, andre gang på rad dette skjer, plutselig slutter internett å fungere,Står at jeg er i local og inet. kan laste ned mail, men ikke surfe. har avinst nettverkskort og drivere og inst på nytt igjen men samme prob, det som også skjer er at det står internett exporer sluttet å virke, og skype kommer det også om, men da jeg prøver å lage nytt connection så sier den at jeg allerede er connected til inet, og da jeg trykker browse now fungerer det, men som sagt ikke til vanlig! eneste løsning jeg har funnet disse gangene er reinst. som self er meget kjedelig! Håper noen av dere har en løsning på dette drittet!

 

Neste gang blir det xp i så fall!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hmmm... wired!

 

et spørsmål...

 

sitter du trådløst\kablet med laptopen\stasjonæren din?

 

for det er god sjanse for at din trådløsdriver ikke fungerer skikkelig ennå!

 

hvor gammel er denne pcen?

 

en løsning hvis du sitter trådløst er og sitte kablet til produsenten av nettverkskortet ditt har lagd en driver ellers så ser jeg ingen løsning på problemet ditt...

Lenke til kommentar

har kabel rett fra speedtoutch 510, og tror ikke det er drivere, for etter nyinst. fungerer alt helt perfekt og så plutselig en dag så virker det ikke lenger! Helt sykt problem! Skjer dette igjen nå så gidder ikke jeg mer vista, maskinen er helt ny core 2 duo 2.13 ghz 4 gb ram!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...