Gå til innhold

To Skullcandy headset. Hvilket er best?

Løve

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+89234341

Skullcandy er noe av det dårligste du får kjøpt, så skal du først absolutt ha det så er det neppe noe stoir forskjell i ræva-het :p

Lenke til kommentar

Vel, de ser ganske fancy ut(mest derfor)+at jeg hørte det var god lyd i dem. :p Men evnt. noen andre som ser litt stilig og komfortable ut som du kan anbefale? Har alt et par Koss Porta Pro og et Creative EQ et-eller-annet headset, men Creative headsettet blir man utrolig sliten av å ha på etter en stund.

Lenke til kommentar
Skullcandy er noe av det dårligste du får kjøpt, så skal du først absolutt ha det så er det neppe noe stoir forskjell i ræva-het :p

8438977[/snapback]

Hvordan kan du si det? Har Skullcandy iCon, og det har bedre lydkvalitet enn de PortaPro'ne og andre tilsvarende headset jeg har prøvd.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

8438977[/snapback]

Hvordan kan du si det? Har Skullcandy iCon, og det har bedre lydkvalitet enn de PortaPro'ne og andre tilsvarende headset jeg har prøvd.

8439747[/snapback]

Bedre lyd enn portapro, omg. :p

portapro er største landeplagen her i landet, alle går med den driten. Bassen er så udetaljert og jævlig at det høres ut som det er en motor som sitter og durer inni der.

Lenke til kommentar
Sennheiser headsettet var veldig grellt, men AKG hadde jeg litt sansen for. Er det stor forskjell på K81 og K412?

8439635[/snapback]

Hovedforskjellen er vel at K81 er lukket, og K412 er åpent. Den lukkede typen kan være grusom mot ørene, men det er veldig praktisk å ikke høre noe annet enn musikken uten at man trenger å blåse ut alt av innmat i hodet.

Når det gjelder det egentlige spørsmålet, jeg ville tro at de er ganske like, og at de begge har litt slapp bass, noe lignende PortaPro. Ikke la deg lure av anmeldelsene på forumet, at de buldrer fælt er for noen det samme som god lyd.

Forøvrig er det en smule størrelsesforskjell mellom AKG-ene som er foreslått, og dine Skullcandy-sett.

Lenke til kommentar
Ikke la deg lure av anmeldelsene på forumet, at de buldrer fælt er for noen det samme som god lyd.

8443562[/snapback]

Når jeg leser gjennom anmeldelsene i Prisguiden virker det som om alle mener dette er et godt headset pga. mye bass, godt design og at det følger med klistremerker. Ser ingen som kommenterer overlegen lydkvalitet på en behersket og overbevisende måte. Hype-headset tror jeg.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

412p er samme som gamle k24p men i litt ny innpakning ^^

Selv bruker jeg sennheiser px100, IMO de beste hodetelefonenene til å ha ute, sev om de er åpne. Lyden er knall, bassen er veldig god med mach3bass på spilleren satt på maks, og ikke minst er de genialt laget mtp å ha rundt halsen, noe som er viktig når man skal gå ute med dem.

Lenke til kommentar

Bestilte akkurat px100 selv fra hi-fiklubben. De sier det er svært bra lyd i dem. 348,- er jo ikke så ille pris for god lyd på ipod'en heller.

Har porta pro allerede, så får vi se om lydforskjellen er så voldsom.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar

Takler ikke lukka headset, blir klam og svett i ørene, og det blir et slags sug inni dem så det blir vondt og jeg må lette på dem hele tiden. Pluss at jeg driter hardt i om andre høring litt susing, det må de finne seg i når de tar offentlig transport som tog eller buss.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341
Bestilte akkurat px100 selv fra hi-fiklubben. De sier det er svært bra lyd i dem. 348,- er jo ikke så ille pris for god lyd på ipod'en heller.

Har porta pro allerede, så får vi se om lydforskjellen er så voldsom.

8457180[/snapback]

koster 209 + 29 i porto på cdon.com. hahahahahahahahahahahaha

(sorry) :whistle:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...