catocontrol Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 Her er mitt første forsøk på portrett. Hjemmelaget "studio" med laken fra Kid:) Noen tips? Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 Bildet var helt greit. Men du må gjøre noe med høyre hånd. For mye bevegelse så det blir... blurry! Likte det godt ellers! Best i farger, ettersom munnen blir litt mørk med svart/hvitt Lenke til kommentar
catocontrol Skrevet 21. april 2007 Forfatter Del Skrevet 21. april 2007 Better? Kuttet ganske drastisk i det nå da. Lenke til kommentar
andersno Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 Bevegelsesuskarphet er vel svært sjelden noe man ønsker i et slikt portrettfoto så du bør bruke mye kortere lukkertid. Slik bakgrunnen er nå ser det ikke særlig bra ut, du bør unngå rynker og forsøke å brenne den ut med lys slik at den blir helt hvit. Flytt motivet lengre fra bakgrunnen for å gjøre den mer uskarp. Og konverteringen til s/h var du ikke helt heldig med. Bedre lykke neste gang:) Lenke til kommentar
catocontrol Skrevet 21. april 2007 Forfatter Del Skrevet 21. april 2007 ahh, ja det skal jeg prøve:) Måtte jo begynne en plass. Modellen ble fort lei, men skal se om jeg får lurt henne til å posere litt i morra:) Takk for tips! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå