Andraan Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 Jeg har nå bestemt meg til å kjøpe en bærbar pc, i sammenheng med skolearbeid. Problemet er at jeg tenkte å skulle hatt tak i en litt kraftig pc, slik at jeg kan spille spill som CSS, HL2 og WoW på den. Jeg hadde primært bestemt meg for en dobbelkjerne Intel prosessor. Jeg har sett litt rundt på nettet, og de to mest dominerende er Core 2 Duo og Centrino Duo. Hvilke av disse er best? Evnt. spesielt til spill? Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 Centrino Duo er Core Duo. Core 2 Duo er nyere enn Core Duo. Core 2 Duo er 64bit, Core Duo er 32bit Core 2 Duo er opptil 30% raskere enn Core Duo. Core 2 Duo bruker mindre strøm enn Core Duo. Gå for Core 2 Duo duh Lenke til kommentar
Submoose Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 (endret) Core 2 er jo litt dyrere da... Endret 21. april 2007 av Submoose Lenke til kommentar
Andraan Skrevet 21. april 2007 Forfatter Del Skrevet 21. april 2007 Oki, takker så mye. Går nok for core 2 da gitt ^^ Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 Det er nok det smarteste Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå