Gå til innhold

Kamerat vil vi skal sove på samme rom - wtf?

Deadringer

Anbefalte innlegg

Yes da...

Jeg er da han som har sykt lyst til å sove på samma rom som Nyhus.. :cool:

Vel, kom over denna tråden, og følte at den trengte visse oppklaringer:

1. Vi (Nyhus og jeg) ser vel forhåndsvis etter leilighet med 2 soverom +? Jeg ønsker og mitt eget soverom, faktisk - er ikke sånn at alle gutter som kan like gutter vil innpå alle andre gutter for enhver pris. Liker faktisk privatliv jeg også.

2. Når vi snakker om legning: "Det er bare fordi du ikke er trygg på din egen legning.."-quote'n var ment som en uskyldig spøk. Litt moro å se at du tok det så seriøst, men også litt trist. :ermm: Når det gjelder det med "gamle dager" - joa. Det var koselig det, men det var mer nostalgiske tilbakeblikk enn fremtidsplaner, for å si det sånn. :)

Mer enn det trenger ikke alle vite. Neste gang noe blir så frustrerende kan du vel kanskje ta det opp med meg, er du grei?

- og alle dere som spekulerer i mine interesser i mr. Nyhus: det får dere aldri vite noe om! :tease:

;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Yes da...

Jeg er da han som har sykt lyst til å sove på samma rom som Nyhus..  :cool:

1. Vi (Nyhus og jeg) ser vel forhåndsvis etter leilighet med 2 soverom +? Jeg ønsker og mitt eget soverom, faktisk - er ikke sånn at alle gutter som kan like gutter vil innpå alle andre gutter for enhver pris. Liker faktisk privatliv jeg også.

2. Når vi snakker om legning: "Det er bare fordi du ikke er trygg på din egen legning.."-quote'n var ment som en uskyldig spøk. Litt moro å se at du tok det så seriøst, men også litt trist.  :ermm: Når det gjelder det med "gamle dager" - joa. Det var koselig det, men det var mer nostalgiske tilbakeblikk enn fremtidsplaner, for å si det sånn.  :)

Mer enn det trenger ikke alle vite. Neste gang noe blir så frustrerende kan du vel kanskje ta det opp med meg, er du grei?

- og alle dere som spekulerer i mine interesser i mr. Nyhus: det får dere aldri vite noe om!  :tease:

;)

8452500[/snapback]

Du er skummel :cry:

Lenke til kommentar
Yes da...

Jeg er da han som har sykt lyst til å sove på samma rom som Nyhus..  :cool:

2. Når vi snakker om legning: "Det er bare fordi du ikke er trygg på din egen legning.."-quote'n var ment som en uskyldig spøk. Litt moro å se at du tok det så seriøst, men også litt trist.  :ermm: Når det gjelder det med "gamle dager" - joa. Det var koselig det, men det var mer nostalgiske tilbakeblikk enn fremtidsplaner, for å si det sånn.  :)

- og alle dere som spekulerer i mine interesser i mr. Nyhus: det får dere aldri vite noe om!  :tease:

;)

8452500[/snapback]

Som en av forumets få homser må jeg si at jef stiller meg på din side!

Lenke til kommentar

Takk goliatmo!

Endelig noen som ikke kommer med slibrige kommentarer om mine "fremtidsplaner" med Nyhus. Herregud. Hadde dere kjent meg/oss hadde dere visst mer om situasjonen, blir nesten uvel av å lese mye av detta her. :(

Og alle som spekulerer i min personlighet - skjerp dere! Faen heller. Sjøl om jeg er erklært bifil er jeg ikke en "ting" som bare kan "diskuteres" med så mange fordommer og usannheter. Er faktisk menneske jeg og.

Lenke til kommentar
Takk goliatmo!

Endelig noen som ikke kommer med slibrige kommentarer om mine "fremtidsplaner" med Nyhus. Herregud. Hadde dere kjent meg/oss hadde dere visst mer om situasjonen, blir nesten uvel av å lese mye av detta her.  :(

Og alle som spekulerer i min personlighet - skjerp dere! Faen heller. Sjøl om jeg er erklært bifil er jeg ikke en "ting" som bare kan "diskuteres" med så mange fordommer og usannheter. Er faktisk menneske jeg og.

8453523[/snapback]

Støtter deg her..

Samtidig forstår jeg Nyhus som vil ha privatliv, men du sier jo selv at du også ønsker det.. :)

Problem solved.. Nema Problema.. :D

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...