kebter Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Yes da... Jeg er da han som har sykt lyst til å sove på samma rom som Nyhus.. Vel, kom over denna tråden, og følte at den trengte visse oppklaringer: 1. Vi (Nyhus og jeg) ser vel forhåndsvis etter leilighet med 2 soverom +? Jeg ønsker og mitt eget soverom, faktisk - er ikke sånn at alle gutter som kan like gutter vil innpå alle andre gutter for enhver pris. Liker faktisk privatliv jeg også. 2. Når vi snakker om legning: "Det er bare fordi du ikke er trygg på din egen legning.."-quote'n var ment som en uskyldig spøk. Litt moro å se at du tok det så seriøst, men også litt trist. Når det gjelder det med "gamle dager" - joa. Det var koselig det, men det var mer nostalgiske tilbakeblikk enn fremtidsplaner, for å si det sånn. Mer enn det trenger ikke alle vite. Neste gang noe blir så frustrerende kan du vel kanskje ta det opp med meg, er du grei? - og alle dere som spekulerer i mine interesser i mr. Nyhus: det får dere aldri vite noe om! Lenke til kommentar
greiven Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Yes da...Jeg er da han som har sykt lyst til å sove på samma rom som Nyhus.. Vel, kom over denna tråden, og følte at den trengte visse oppklaringer: 1. Vi (Nyhus og jeg) ser vel forhåndsvis etter leilighet med 2 soverom +? Jeg ønsker og mitt eget soverom, faktisk - er ikke sånn at alle gutter som kan like gutter vil innpå alle andre gutter for enhver pris. Liker faktisk privatliv jeg også. 2. Når vi snakker om legning: "Det er bare fordi du ikke er trygg på din egen legning.."-quote'n var ment som en uskyldig spøk. Litt moro å se at du tok det så seriøst, men også litt trist. Når det gjelder det med "gamle dager" - joa. Det var koselig det, men det var mer nostalgiske tilbakeblikk enn fremtidsplaner, for å si det sånn. Mer enn det trenger ikke alle vite. Neste gang noe blir så frustrerende kan du vel kanskje ta det opp med meg, er du grei? - og alle dere som spekulerer i mine interesser i mr. Nyhus: det får dere aldri vite noe om! 8452500[/snapback] Du er skummel Lenke til kommentar
qu3st Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Og du er nerd, hva er poenget ditt? Lenke til kommentar
kebter Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 8452500[/snapback] Du er skummel 8452572[/snapback] Takk i like måte! Lenke til kommentar
knutby Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Enkel løsning: Ta et par år i forsvaret så er det ikke noe problem å dele rom;) Bor nå på rom med 2 andre. rommet er 10m2 stort! 5x2 meter... Og skulle ikke forundre meg om han ene er litt bi... Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Og skulle ikke forundre meg om han ene er litt bi... en jeg delte rom med på rekrutten var bi og siste kvelden spurte han om å få komme ned en tur til han som sov i sengen under. Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Oppfatningen jeg har fått fra deg -Nyhus- er at du også er litt..ja.. "lett på foten". Lenke til kommentar
Sinnsyk asylaspirant Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 (endret) Kan være verdt å ta et par støt i baken i uka, hvis du klarer å tvinne han rundt lillefingeren. Da kan han ta seg av alle krevende ting som oppvask og rydding! nei alvorlig, jeg hadde vært superskeptisk til å flytte med han fyren der.. han virker pågående, uten at jeg kjenner han.. lykke til Endret 23. april 2007 av fredrikg-ohoi Lenke til kommentar
stoltz Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Ja, men da er deter jo enige, da. Lenke til kommentar
goliatmo Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Yes da...Jeg er da han som har sykt lyst til å sove på samma rom som Nyhus.. Vel, kom over denna tråden, og følte at den trengte visse oppklaringer: 1. Vi (Nyhus og jeg) ser vel forhåndsvis etter leilighet med 2 soverom +? Jeg ønsker og mitt eget soverom, faktisk - er ikke sånn at alle gutter som kan like gutter vil innpå alle andre gutter for enhver pris. Liker faktisk privatliv jeg også. 2. Når vi snakker om legning: "Det er bare fordi du ikke er trygg på din egen legning.."-quote'n var ment som en uskyldig spøk. Litt moro å se at du tok det så seriøst, men også litt trist. Når det gjelder det med "gamle dager" - joa. Det var koselig det, men det var mer nostalgiske tilbakeblikk enn fremtidsplaner, for å si det sånn. Mer enn det trenger ikke alle vite. Neste gang noe blir så frustrerende kan du vel kanskje ta det opp med meg, er du grei? - og alle dere som spekulerer i mine interesser i mr. Nyhus: det får dere aldri vite noe om! 8452500[/snapback] Som en av forumets få homser må jeg si at jef stiller meg på din side! Lenke til kommentar
kebter Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Takk goliatmo! Endelig noen som ikke kommer med slibrige kommentarer om mine "fremtidsplaner" med Nyhus. Herregud. Hadde dere kjent meg/oss hadde dere visst mer om situasjonen, blir nesten uvel av å lese mye av detta her. Og alle som spekulerer i min personlighet - skjerp dere! Faen heller. Sjøl om jeg er erklært bifil er jeg ikke en "ting" som bare kan "diskuteres" med så mange fordommer og usannheter. Er faktisk menneske jeg og. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 24. april 2007 Forfatter Del Skrevet 24. april 2007 Nå har det seg sånn at jeg har tatt det opp med deg, og det har blitt sagt mer enn en gang. Og du viste jeg tok det seriøst Flott at du registrerte deg på forumet btw! Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Takk goliatmo! Endelig noen som ikke kommer med slibrige kommentarer om mine "fremtidsplaner" med Nyhus. Herregud. Hadde dere kjent meg/oss hadde dere visst mer om situasjonen, blir nesten uvel av å lese mye av detta her. Og alle som spekulerer i min personlighet - skjerp dere! Faen heller. Sjøl om jeg er erklært bifil er jeg ikke en "ting" som bare kan "diskuteres" med så mange fordommer og usannheter. Er faktisk menneske jeg og. 8453523[/snapback] Støtter deg her.. Samtidig forstår jeg Nyhus som vil ha privatliv, men du sier jo selv at du også ønsker det.. Problem solved.. Nema Problema.. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 24. april 2007 Forfatter Del Skrevet 24. april 2007 (endret) Da er problemet løst ja. Og jeg håper kebter forstår at fellesrom ikke er noen løsning what so ever. Endret 24. april 2007 av -Nyhus- Lenke til kommentar
Løve Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Hvorfor ikke bare få en leilighet/hybel med flere rom så kan dere evnt. se om det "passer" å dele rom eller ikke. Da har dere jo evnt. ekstra rom slik at dere kan ha ett hver... Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 24. april 2007 Del Skrevet 24. april 2007 Kanskje han er litt keen på deg, bare? Lenke til kommentar
Nyttnavn2013 Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 Kanskje han er litt keen på deg, bare? 8462994[/snapback] Litt? han sikler etter nyhus... :!: kødda! Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 Si at du trenger ett eget rom hvor du kan sitte naken foran PCen og spise chips om natten Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 Si at du trenger ett eget rom hvor du kan sitte naken foran PCen og spise chips om natten 8481424[/snapback] Det hadde JEG trengt i hvertfall Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 26. april 2007 Del Skrevet 26. april 2007 Problemet er løst, og de har skværet opp. Jeg ser for meg kun vittigheter herfra og utover, og stenger like så godt tråden. Innvendinger og reaksjoner på modereringen kan som vanlig tas via PM eller ved å rapportere dette innlegget. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg