Gå til innhold

Kamerat vil vi skal sove på samme rom - wtf?

Deadringer

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Han må da skjønne at du ønsker privatliv? Jeg blir gal av å dele hotelrom med en annen gutt i mer en 2 dager, fordi jeg må ha privatliv av og til (koffert).

8438374[/snapback]

Pivatliv av og til? Elsker du meg ikke lenger?! :(

8438399[/snapback]

Å, Gud så bra! :lol:

Endret av Mr. Crowley
Lenke til kommentar

Si det som det er, du ønsker ikke å dele rom med noen uansett legningen til den gitte personen.

Det er vel forsovidt likegyldig, men så hadde nok ikke en heterofil venn foreslått noe slikt i utgangspunkte.

Men det blir vel litt som alt annet, gutter kan massere jenter men ikke gutter.

For han er du en jente, ergo han tolker det som du tolker ditt forhold til jenter.

For et innlegg, håper du forstod hva jeg mente. :)

(Gutter kan jo massere andre jenter enn kjæresten sin, ergo det trenger egentlig ikke å ligge noe "creepy" bak forslaget hans selv om det virker heller tvilsomt fra ditt ståsted. )

Lenke til kommentar

Å sove på samme rom som en annen person over lengre tid har utgått med høye kneløft lenge før jeg visste en legning var. Det høres mest ut som om kompisen din kødder, men hvis han på ramme alvor mener at dette har noe med legning å gjøre mistenker jeg ham for å være den påtatt bifile som er det mest for korrekthetens skyld, så han kan moralisere og hovere av hjertens lyst.

Lenke til kommentar
Si det som det er, du ønsker ikke å dele rom med noen uansett legningen til den gitte personen.

Det er vel forsovidt likegyldig, men så hadde nok ikke en heterofil venn foreslått noe slikt i utgangspunkte.

8440109[/snapback]

Du har missforstått, han er ikke forelsket i meg. Han er bare.. Rar. Han ønsker at ting skal være sånn nå, som de var da vi var små. At vi sov på samme rom og prata hele natta og greier.

Lenke til kommentar
Du har missforstått, han er ikke forelsket i meg. Han er bare.. Rar. Han ønsker at ting skal være sånn nå, som de var da vi var små. At vi sov på samme rom og prata hele natta og greier.

8440165[/snapback]

Problem solved.

Endret av J@cob
Lenke til kommentar

8440109[/snapback]

8440165[/snapback]

Det er da mange år siden man gjorde det, iallefall samme seng. (Hender man crasher på sofaen enda) At du som nå snart er 19 ønsker privatliv er jo helt naturlig. Egentlig ville det være logisk å tro at det er han som ønsker mest privatliv, siden han er den som er "uvanlig" (per def i henhold til majoriteten).

Lenke til kommentar
Bare ikke misbruk din makt nå da

jeg skal være snill som et lam inntill jeg sitter øverst på næringskjeden. deretter er denne saueflokken min....

:devil:

8440347[/snapback]

Nok moderatorofftopic i tråden min *klage*

(gratulerer med stillingen ;) )

Endret av -Nyhus-
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...