Kakofoni Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 (endret) Han må da skjønne at du ønsker privatliv? Jeg blir gal av å dele hotelrom med en annen gutt i mer en 2 dager, fordi jeg må ha privatliv av og til (koffert). 8438374[/snapback] Pivatliv av og til? Elsker du meg ikke lenger?! 8438399[/snapback] Å, Gud så bra! Endret 21. april 2007 av Mr. Crowley Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 21. april 2007 Forfatter Del Skrevet 21. april 2007 (endret) Trodde du var skeiv jeg 8438407[/snapback] Unntak for deg, men ikke for andre. edit: Fra spøk til tralala. Nei. Endret 21. april 2007 av -Nyhus- Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 han er hypp på kos i sprekken...be han gi faen, eller så flytter du sammen med noen andre Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 ei veninne av meg delte leilighet med veninne av seg igjen første året de studerte i en annen by. for alt jeg vet er dette mer vanlig blandt jenter enn gutter men jeg ville også krevd å ha eget soverom hvis jeg skulle delt bolig med en kompis igjen. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 Hadde krevd et eget rom ja. Privatliv er en fin bil. Ser at du er i full gang som mod ja ilpostino Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 21. april 2007 Forfatter Del Skrevet 21. april 2007 Bedre tittel nå? Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 Slik jeg ser det har du to muligheter: 1. Kom med et ultimatium ala "Enten så har vi to soverom eller så bor jeg ikke med deg." 2. Flytt inn med noen andre. Lenke til kommentar
Frysning Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 Si det som det er, du ønsker ikke å dele rom med noen uansett legningen til den gitte personen. Det er vel forsovidt likegyldig, men så hadde nok ikke en heterofil venn foreslått noe slikt i utgangspunkte. Men det blir vel litt som alt annet, gutter kan massere jenter men ikke gutter. For han er du en jente, ergo han tolker det som du tolker ditt forhold til jenter. For et innlegg, håper du forstod hva jeg mente. (Gutter kan jo massere andre jenter enn kjæresten sin, ergo det trenger egentlig ikke å ligge noe "creepy" bak forslaget hans selv om det virker heller tvilsomt fra ditt ståsted. ) Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 Å sove på samme rom som en annen person over lengre tid har utgått med høye kneløft lenge før jeg visste en legning var. Det høres mest ut som om kompisen din kødder, men hvis han på ramme alvor mener at dette har noe med legning å gjøre mistenker jeg ham for å være den påtatt bifile som er det mest for korrekthetens skyld, så han kan moralisere og hovere av hjertens lyst. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 21. april 2007 Forfatter Del Skrevet 21. april 2007 Si det som det er, du ønsker ikke å dele rom med noen uansett legningen til den gitte personen.Det er vel forsovidt likegyldig, men så hadde nok ikke en heterofil venn foreslått noe slikt i utgangspunkte. 8440109[/snapback] Du har missforstått, han er ikke forelsket i meg. Han er bare.. Rar. Han ønsker at ting skal være sånn nå, som de var da vi var små. At vi sov på samme rom og prata hele natta og greier. Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 (endret) Du har missforstått, han er ikke forelsket i meg. Han er bare.. Rar. Han ønsker at ting skal være sånn nå, som de var da vi var små. At vi sov på samme rom og prata hele natta og greier. 8440165[/snapback] Problem solved. Endret 21. april 2007 av J@cob Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 Si det som det er, du ønsker ikke å dele rom med noen uansett legningen til den gitte personen.Det er vel forsovidt likegyldig, men så hadde nok ikke en heterofil venn foreslått noe slikt i utgangspunkte. 8440109[/snapback] Du har missforstått, han er ikke forelsket i meg. Han er bare.. Rar. Han ønsker at ting skal være sånn nå, som de var da vi var små. At vi sov på samme rom og prata hele natta og greier. 8440165[/snapback] Det er da mange år siden man gjorde det, iallefall samme seng. (Hender man crasher på sofaen enda) At du som nå snart er 19 ønsker privatliv er jo helt naturlig. Egentlig ville det være logisk å tro at det er han som ønsker mest privatliv, siden han er den som er "uvanlig" (per def i henhold til majoriteten). Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 21. april 2007 Forfatter Del Skrevet 21. april 2007 Haha, han er uvanlig på flere måter enn kun den ene. Og han vil ikke at vi skal sove i samme seng, det har vi aldri gjort(takk pris). Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 Haha, han er uvanlig på flere måter enn kun den ene. Og han vil ikke at vi skal sove i samme seng, det har vi aldri gjort(takk pris). 8440237[/snapback] Har han mistet noe veldig vesentlig iløpet av oppveksten? Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 Ser at du er i full gang som mod ja ilpostino det heter ikke mod, det heter veiledning. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 Ser at du er i full gang som mod ja ilpostino det heter ikke mod, det heter veiledning. 8440311[/snapback] Bare ikke misbruk din makt nå da Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 Bare ikke misbruk din makt nå da jeg skal være snill som et lam inntill jeg sitter øverst på næringskjeden. deretter er denne saueflokken min.... Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 21. april 2007 Forfatter Del Skrevet 21. april 2007 (endret) Bare ikke misbruk din makt nå da jeg skal være snill som et lam inntill jeg sitter øverst på næringskjeden. deretter er denne saueflokken min.... 8440347[/snapback] Nok moderatorofftopic i tråden min *klage* (gratulerer med stillingen ) Endret 21. april 2007 av -Nyhus- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg