Hjertevarm Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 Er det noen som har noe erfaring med kastrering av tisper? Hva er fordelene/ulempene? Finnes noen bivirkninger av betydning? Jeg vurderer dette, men vil gjerne vite alle sider av saken (hvis det er noen) før jeg gjør noe med det. Takker for svar. Lenke til kommentar
pinnsvin Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 Du må ha en grunn i norge for å sterilisere tispa di! Det er ikke bra nok å komme til dyrlegen å si "jeg orker ikke løpetiden, steriliser henne". Derimot, hvis du har en hannhund OG en hohund er dette en grunn. De reagerer ofte også på flere måter, somme gjør det ikke i det hele tatt, mens andre blir kanskje sur, legger på seg osv. Lenke til kommentar
Hjertevarm Skrevet 22. april 2007 Forfatter Del Skrevet 22. april 2007 Gyldig grunn er ikke noe problem, dèt har vi. Nå tenker jeg bare på om det finnes bivirkninger som vil være ubehagelige for hunden min, eller som vil utgjøre så store endringer i hennes adferd at det kan bli et problem. Jeg har tidligere bare hatt hannhunder, så jeg har liten erfaring med sterilisering av huhunn. Derfor vil jeg gjerne høre om det er noen erfaringer med dette som jeg bør vite om. Lenke til kommentar
pinnsvin Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Vel, denne kan kanskje hjelpe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå