Løve Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 Hei Jeg lurte på om det går ann å kjøpe en subsidiert telefon ved videreføring av abonnementet man allerede har? Altså slik som det er når man tegner nytt abonnement at man kan få en telefon billigere da, men at det samme gjelder hvis man viderefører abonnementet? Og vil dette evnt. funke med Djuice Allstar som jeg har. Lenke til kommentar
P0nduz Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 alle abb kan videreføres med binding når det er mindre enn 1 mnd igjenn av bindingstiden. du vil da få samme subsidiet som nytegning av abb Lenke til kommentar
avola Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 Djuice allstar kan man ikke sette bindingstid. Man kan derimot kjøpe telefonen ved å kjøpe den låst til telenor. Det er bare enkelte telefoner det funker på og prisene vil bare ligge litt under full pris. Lenke til kommentar
Løve Skrevet 22. april 2007 Forfatter Del Skrevet 22. april 2007 (endret) Ok, så at jeg en telefon 700kr billigere på Djuice.no enn uten abonnement hos Elkjøp. Endret 22. april 2007 av Solar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå