Bamsemumsen Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Hvorfor skal du kjøpe Playstation 3 nå uansett, killer92? Bruk hodet og innse at den ikke er verdt 6000 kroner. For 6000 får du en Xbox 360 (3000), Xbox Live 1 år (500) og fem spill (à 500 kroner, liksom). Der kan jeg raskt nevne fem gode spill. Til Playstation 3 må jeg tenke meg godt om for å finne et godt spill verdt 6000 kroner, for det er det du betaler for de to-tre gode spillene du kjøper en PS3 for den dag idag. Okay, der var leksjonen. Du kommer sikkert ikke til å høre på det uansett, så jeg anbefaler deg Motorstorm. Eneste gode PS3-spillet jeg har lest om, egentlig. Har prøvd det selv, må si at det var forfriskende å spille med Sixaxis-funksjonen. Lenke til kommentar
KayAU Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Kjøper Motorstorm eller VT3 og Tekken 5 dr på ps3shop eller hva det het Er det mp på sm3? 8451426[/snapback] Godt valg. Kva er SM3? Kay Lenke til kommentar
kaasa92 Skrevet 23. april 2007 Forfatter Del Skrevet 23. april 2007 sm3 = spiderman 3 Og Bamsemumsen, jeg kjøper ps3 fordi det kommer til å komme bra spill til den også liker jeg Sony bedre enn MS . Du får jo en Blu-Ray spiller også. Håper den vinner over HD-DVD. Tenk deg spilla om et år eller mer kommer til å eie xbox 360. Spilla nå er bare 20% av det ps3 er god for, har jeg hørt. Går for Motorstorm:) Eneste jeg mangler er HD-TV:( Lenke til kommentar
Bamsemumsen Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 True, men hva skal du med en PS3 til 6000 kroner nå, når de store spilla kommer om lenge? Tror du ikke Xbox 360 vil få enda bedre spill, den og? Blu-Ray spiller.. haha. Jaja, ditt valg. Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Jeg ville ha kjøpt F1 jeg, prøvde det på Elkjøp idag, grisemoro! Lenke til kommentar
Avean Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Virtua Fighter 5. Første 5 minuttene kan det virke som det mest sugne spillet noensinne, men som alle anmeldelser sier så må du gi det litt tid. Jeg sitter konstant med spillet, er helt oppslukt. Her kan man VIRKELIG bli god, i Tekken kan hvem som helst ta Eddy og mørbanke deg omtrent. I Virtua Fighter får du ikke inn ett eneste slag når du spiller mot noen god Lenke til kommentar
kaasa92 Skrevet 23. april 2007 Forfatter Del Skrevet 23. april 2007 Orker ikke vente Bamsemumsen, kan ha mye moro med motorstorm sikkert. Men på ps3 shop kan man kjøpe mange ps2 spill der? Lenke til kommentar
Avean Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 GT HD og Tekken: Dark Ressurection. Ellers har du en del andre småtitler. Absolutt verdt å kjøpe PS3 ja, spiller hver eneste dag jeg Solgte Xbox360en min, det gjorde en kamerat av meg også og kjøpte PS3 istedet. Mye bedre titler uten tvil. Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Kommer helt ann på personlige preferanser det Avean, alt er ikke svart-hvit, det håper jeg du kan banke inn i skallen Lenke til kommentar
Alex ws Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Kjøp Motorstorm. Grafikken er mer realistisk enn virkeligheten og hver pore i ansiktet på sjåføren har en egen Dolby Digital-kanal. Nevnte jeg at han får flere porer etterhvert som han kjører? Blir jo eldre for hvert sekund. Men seriøst: Motorstorm er nok det morsomste spillet på PS3 akkurat nå. Alle andre ser ut til å være lettvektere innenfor sin respektive sjanger. Lenke til kommentar
Pañolada Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Kjøp det ande spillet husker ikke hva det heter men det er visst gøy Noen som vet hva det heter? Sånn spill der du skal styre en gjeng med kylinger (ellerno) ned til ett avløp( tror jeg) Lenke til kommentar
kaasa92 Skrevet 23. april 2007 Forfatter Del Skrevet 23. april 2007 Oblibion kommer snart da. Fikk 9.5 av 10 på Gamspot. Se link under. Kanskje jeg kjøper det istedet eller? http://www.gamespot.com/ps3/rpg/theeldersc...ten;all;title;3 Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Kjøp det ande spillet husker ikke hva det heter men det er visst gøy Noen som vet hva det heter? Sånn spill der du skal styre en gjeng med kylinger (ellerno) ned til ett avløp( tror jeg) 8454924[/snapback] Super Rub-a-Dub! Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Oblivion kan anbefales, får gode omtaler overalt. Absolutt et spill jeg skal ha i PS3-samlingen. Lenke til kommentar
KayAU Skrevet 23. april 2007 Del Skrevet 23. april 2007 Oblibion kommer snart da. Fikk 9.5 av 10 på Gamspot. Se link under. Kanskje jeg kjøper det istedet eller? http://www.gamespot.com/ps3/rpg/theeldersc...ten;all;title;3 8454943[/snapback] Der er delte meiningar om det spelet...det har blitt skrytt opp i skyene av pressa, men der er nokre som meiner det er eit godt stykke frå "den ultimate RPG-en" som nokon skal ha det til å vere. Ikkje misforstå, det er eit bra spel. Men ver klar over at det ikkje nødvendigvis treng å vere so fantastisk sjølv om det har fått glimrande kritikkar. På den noko strengare "Kay-skalaen for RPGar", har det fått ein 7 av 10. Angåande Spiderman 3, er eg rimeleg sikker på at det vil bli kun for ein spelar. Der er berre ein Edderkoppen, veit du. Kay Lenke til kommentar
kaasa92 Skrevet 28. april 2007 Forfatter Del Skrevet 28. april 2007 (endret) Må spøre om en ting: Hvordan er det å spille ps3 uten HD-TV? Har en prosjektor, er det noe bra å spille på den eller burde jeg bruke tv? Gleder meg til litt over en uke Da skal ps3'n inn i huset Endret 28. april 2007 av killer92 Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 Funker fint på vanlig tv, men det blir SKIKKELIG nedtur når man går fra HDTV til vanlig tv igjen. Føles ut som man har fått dårlig syn da bildene på vanlig tv er sååå mye svakere Lenke til kommentar
kaasa92 Skrevet 28. april 2007 Forfatter Del Skrevet 28. april 2007 Noen som har prøvd med prosjektor. Det kommer sikkert an på hvor god prosjektor man har da, men men... Er det noen som har testet det? Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 28. april 2007 Del Skrevet 28. april 2007 Hvis du bare har mulighet for SD-oppløsning ville jeg personlig (definitivt) holdt meg til å bruke vanlig TV. Men det kommer jo også litt an på sitteavstand og slikt i tillegg selvfølgelig. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 29. april 2007 Del Skrevet 29. april 2007 Om du skal bruke den på vanlig tv går ihvertfall for ein RGB-kabel så får du bildet så bra som det går ann. Kompositt-kablene som følger med må du holde deg unna. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå