Gå til innhold

Hvilket spill til ps3?

kaasa92

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vil ha deres meninger :D Gjerne et mp spill :)

Hadde kjøpt motorstorm, men det er jo ikke mp på det. Det er ganske merkelig at det ikke er det. Er jo et bilspill. Enkelt å lage mp på. Flere biller kjører jo sammen, er jo bare å lage splitscreen. Irriterer meg litt. Men er det noen bar mp spill som er kommet ut nå?

Edit: Mener på samme konsoll, ikke mp over internet.

Endret av killer92
Lenke til kommentar

Resistance! Er kommet ett godt stykke i det spillet, og det er mye som imponerer meg. Grafikken, kontrollene,lyden, gameplayet, historien er av topp kvalitet. Der kan du også spille splitscreen multiplayer. I tillegg kan du og en kompis spille co-op. Altså dere spiller sammen i singelplayer delen.( Splitscreen)

Lenke til kommentar

Ikkje minst er det verdt å nevne at Resistance har noe av den beste online opplevelsen på PS3 :) (ikkje at eg har spillet eller konsollen men.)

EDIT: Fikk ikkje med meg 2.innlegget til trådstarter.

Endret av Mala
Lenke til kommentar
Skulle gjerne kjøpt Resistance, men er bare 14 (15 snart da) så får ikke kjøpt 18, kun 16-.

8437777[/snapback]

Det har uansett ikkje nokon bra offline multiplayer, og er ikkje so bra. Eit ganske standard FPS, etter mi meining.

Der er dessverre litt lite å velge mellom når det gjeld offline multiplayer for PS3 enno. Eg er sjølv ein stor tilhengar av å spele saman med andre i samme rom, so eg håpar ting betrar seg.

Det som er tilgjengeleg som eg veit om:

Virtua Fighter 5 og Tekken: Dark Resurrection

Standard kampspel av samme type som du sikkert har spelt mange gongar før. VF5 er best, men Tekken gir klart mest for pengane, sidan det berre kostar 80 kroner frå Playstation Store.

Sportsspel, som t.d. Virtua Tennis 3 og Tiger Woods

Her kjem det vel litt an på korleis du likar sportane. Eg har sjølv synast at golfspel er skikkeleg gøy sidan eg og brodern spelte gamle PGA Tournament Golf på Amiga for mange år sidan. På den andre sida trur eg ikkje det er so lenge før der kjem eit nytt Tiger Woods, so det lønner seg kanskje å vente. Virtua Tennis 3 er svært bra, og her er det mogleg både å spele mot kvarandre og på lag. I tillegg til vanleg tennis, er der eit godt utval av minispel der ein kan spele mot kvarandre.

Marvel: Ultimate Alliance

Eg har ikkje spelt dette skikkeleg enno, so eg kan ikkje seie so mykje om det, bortsett frå:

* Det har fått gode kritikkar.

* Ein kan spele på lag, slik at til dømes du tek rolla som Edderkoppen og kameraten din spelar som Jerv (i dag kallar ein dei vel Spiderman og Wolverine).

Foreslår at du sjekkar nokre omtalar.

Håper du finn noko du liker. :)

Kay

Endret av KayAU
Lenke til kommentar
Om det ikke er noe hast, så kommer spiderman 3  4 mai.. det ser meget interessant ut for meg i hvertfall :p

8438774[/snapback]

Er ikke noe hast, må få konf pengene først. Hehe :dribble:

Kommer vel noen bra spill i Mai. Sjekke listene nå :D

Edit: Lurer på en ting, er interneten i ps3 samme som på psp. At man bare må gi ssid og wep eller må man betale :hmm:

Endret av killer92
Lenke til kommentar

Hakke psp menne på ps3 kan du akkurat som et vanlig nettverkskort.

Dvs scanne etter tilgjengelige nett også får du opp en liste med nett som er tilgjengelig.

så velger du hvilket nett du vill koble til, så skrive nettpw viss du har kryptert nettet hjemme, viss du ikke har kryptert det så er det bare og adde nettet så er den klar ;)

Endret av Zaleeeek
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...