MagnusW Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 (endret) Etter å ha lest både da Vinci code og Angels & Deamons så har jeg blitt veldig fassinert av hemmelige sekter og organisasjoner. Både Opus Dei og frimurerne er utrolig fassinerende. Det er bare det at jeg vet så utrolig lite om disse. Er det noen her som vet noe om de? Opus Dei vet jeg mer om enn frimurerne, så hvis det er noen som vet noe om de så ville det være utrolig bra. De finnes jo tross alt i Norge. EDIT: vet ikke om dette er postet riktig sted, men prøver meg. Det kan vel også diskuteres litt rundt dette emnet her. Endret 21. april 2007 av MagnusW Lenke til kommentar
Me sjøl Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 Etter å ha lest både da Vinci code og Angels & Deamons så har jeg blitt veldig fassinert av hemmelige sekter og organisasjoner. 8437494[/snapback] Håper fascinasjonen har ført til at du har gått dette etter i sømmene. Disse bøkene er jo fiksjon, du kan ikke forvente at konspirasjonsteoriene i dem har noen rot i virkeligheten. Tenker folkene i disse såkalte hemmelige sektene og organisasjonene ergrer seg kraftig over at de ikke har så mye makt og innflytelse som enkelte skal ha det til. Lenke til kommentar
me_andre Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Illuminati vil i følge av Anunakienes ønske om en ny verdensorden og via hjelpere av frimurenes 33. grad nå drepe deg siden du får folk til å tenke. ikke la folk få muligheten til å tenke, vi er roboter! 2012 here we come! Lenke til kommentar
Snusi Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 Frimurerne er mye kjedelige enn det mange tror. Det er bare en gutteklubb hvor man er litt spirituelle og ber i fine rom (har vært i et av dem). me_andre, du blander inn veldig mye rart her. 2012 er kjent av mange (obskure) kilder for å være dommedag. Illuminati er liksom er hemmelig orden og frimurer 33. grad er en mestermurer. Synes det bare er tøvete å slenge ut sånt jibberish. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå