medlem-108338 Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 Hei.. er litt usikker på hvor dette emne skal vær så eg tar det på film.. Eg har nettopp lastet ned Filmen Dawn of the dead (1978) Men det er ikke tekst på filmen.. Er det en internett side hvor det kommer automatisk tekst på filmen? hater å se filmer uten tekst, føler jeg går glipp av en del da... eller er det andre måter å fikse tekst på? - Cato Lenke til kommentar
-Alex- Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 (endret) ### LINK TIL ULOVLIG PROGRAM SLETTET AV ILPOSTINO ### Endret 21. april 2007 av ilpostino Lenke til kommentar
medlem-108338 Skrevet 21. april 2007 Forfatter Del Skrevet 21. april 2007 (endret) ser ut som amatører som har lagt det.. EKs vis eg tar å brenner ut filmen på CD og ser den på PS2 min kan eg stille på sånn eg får tekst... Går ikke dette an på Dataen og? kan godt vær Dansk tekst og. Endret 21. april 2007 av ilpostino Lenke til kommentar
Looke Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 ### ULOVLIG LINK FJERNET AV ILPOSTINO ### for å spille av filmen med tekst må du endre navnet på teksten til det samma som filnavnet på filmen eller, at du bruker feks vlc også loader du først filmen også teksten. Dette funker ganske bra. Lenke til kommentar
medlem-108338 Skrevet 21. april 2007 Forfatter Del Skrevet 21. april 2007 (endret) Hmm føler meg som en grønnsak skal se hva jeg får til nei uff jeg må ha en lettere måte. (er grønn når det gjelder sånt) Går det ikke an å gjør det eg sa lengre opp? Endret 21. april 2007 av ilpostino Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 jeg vil minne om forumreglene. #8: Det er forbudt å komme med informasjon som kan lede til piratvirksomhet. Det er også forbudt å stille spørsmål som vil føre til informasjon som kan føre til piratvirksomhet, som f.eks. spørsmål etter CD-keys, no-CD-cracks og hvor man kan laste ned warez. Dette omfatter også spørsmål om hvordan bruke warez du har lastet ned fra nettet, samt diskusjoner om piratkopier og dets innhold. tråden stenges og advarsler utdelt. eventuelle reaksjoner på dette tas med meg på PM. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg