RamGuy Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 (endret) Nå er det blitt en stund siden det sist var en Live Messenger BETA.. Jeg lurte på det er noen som vet, eller kunne klarer å finne ut om det er noen ny versjon på vei Endret 21. april 2007 av RamGuy Lenke til kommentar
K.. Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 Live Messenger er vel ikke BETA mer. Du kan laste ned fullversionen gratis fra nett, f eks her. Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 21. april 2007 Forfatter Del Skrevet 21. april 2007 Jeg vet jo at Live Messenger ikke er BETA lengre.. Vi har hatt BETA, og fullversjon av både v8.0 og v8.1.. Det jeg lurer på er om det kommer en ny versjon snart.. Regner da med at den kommer som BETA først.. Så jo med de første Live Messenger versjonene (tidligere MSN Messenger) at Live Messenger 8.1 BETA kom nesten før fullversjonen av 8.0 var klar.. Nå har derimot fullversjonen v8.1 vært ute ganske lenge, så jeg lurte på om det alt kanskje er, eller hvert fall snart vil bli en ny BETA.. Trolig da av versjon 8.2.. Lenke til kommentar
the_fire Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 Hvorfor vil du ha en ny versjon av MSN Live Messenger? Lenke til kommentar
wil Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 For det første heter det Windows Live Messenger (WLM) og ikke MSN Live Messenger. For det andre. Et av problemene med Microsoft programvare er at det tar så lang tid før nye funksjoner blir lagt til. Det kommer ikke ut nye versjoner så ofte. Er noe dritt det forresten. Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 21. april 2007 Forfatter Del Skrevet 21. april 2007 Hvorfor vil du ha en ny versjon av MSN Live Messenger? 8440177[/snapback] Jeg vil ha en ny versjon av WINDOWS Live Messenger.. Fordi jeg vil se noen nye funksjoner osv.. Lenke til kommentar
wil Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 Hvorfor vil du ha en ny versjon av MSN Live Messenger? 8440177[/snapback] Jeg vil ha en ny versjon av WINDOWS Live Messenger.. Fordi jeg vil se noen nye funksjoner osv.. 8440569[/snapback] Da tviler jeg virkelig på at det å kjøre Windows Live Messenger er veien å gå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå