Joakim Gjerde Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 Hei Jeg har kjøpt et simons effektanlegg til bilen min, fra katalysatoren og bakover. Satt å leste litt på nettet og det viser seg at dette blir hengendes ganske så langt nede. Bilen er en Audi A3 8l 1997 mod ambition Det jeg kunne tenkt meg er å få heiset det så høyt at jeg må kutte litt av plastlisten nederest på bakfangeren. Noen som vet hvordan dette kan gjøres? Har funnet bilder på nettet av denne bilen som har samme anlegg og hvor dette er gjort. Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 22. april 2007 Del Skrevet 22. april 2007 det er vel kapping og sveising som må til tenker jeg. bare å sette det opp sånn som det er originalt ta målinger og regn ut hva som må kappes og hvor. hvis ikke ud kan gjøre dette eler kjenner noen som kan det så er det nok et verksted som kan hjelpe deg. Lenke til kommentar
Joakim Gjerde Skrevet 23. april 2007 Forfatter Del Skrevet 23. april 2007 Monterte alt i går, og fikk bøyd festet litt så det kom noe høyere opp. Men skal få sveiset et kortere feste så jeg får heist det enda mer. Turte ikke bøye mer på det da metallet begynte å strekke seg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå