sven-o Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Veit noen om denne selges i noen butikker i Norge, den er så smooth 9525229[/snapback] Forbasket stilig assa, men den mangler bluetooth. Har ps3 fjernkontrollen selv. Den er stygg, men jeg har blitt veldig glad i å slippe å peke på ting for å få de til å fungere. Dessuten, dersom jeg hadde gått for IR, så ville jeg også ha brukt min eksisterende programmerbare fjernis. Lenke til kommentar
Monkeyboy Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Gud bedre, har tenkt å kjøpe meg en PS3-fjernkontroll. Men det blir ikke den offisielle, den var butt ugly. Lenke til kommentar
Darth MToffy Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Veit noen om denne selges i noen butikker i Norge, den er så smooth 9525229[/snapback] Forbasket stilig assa, men den mangler bluetooth. Har ps3 fjernkontrollen selv. Den er stygg, men jeg har blitt veldig glad i å slippe å peke på ting for å få de til å fungere. Dessuten, dersom jeg hadde gått for IR, så ville jeg også ha brukt min eksisterende programmerbare fjernis. 9525467[/snapback] Her kommer jo mobil med bluetooth og touchscreen inn.. Hvis det hadde funket da. Hadde vært ypperlig med belyst skjerm og mulighet for makroer. Har en HTC Touch og den er jo som skapt for dette formålet hvis det bare hadde vært mulig å få tak i programvare som fikset biffen her. Jeg ser film i tilnærmet totalt mørke og da suger det med fjernkontroller uten belyste taster. Den offisielle fjernkontrollen ser helt OK ut for meg den, men jeg håpte jeg skulle unngå enda en fjernkontroll i stua mi nå. Har så mange at jeg snart kan rettferdigjøre en Logitech Harmony 1000 her. Men den vil jo uansett ikke fungere med PS3. Er det forresten belyste taster på den offisielle saken? Den ser ikke ut til å ha de i hvert fall. Lenke til kommentar
sven-o Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Ingen lys der nei. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 Funker ikke den kontrollen jeg linket til? på ps3? ser ut som dem lagde det til ps3, men viss den ikke funker. Hva tenkte dem med da? Lenke til kommentar
Darth MToffy Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 (endret) Funker ikke den kontrollen jeg linket til? på ps3? ser ut som dem lagde det til ps3, men viss den ikke funker. Hva tenkte dem med da? 9525582[/snapback] Den fungerer vel så vidt jeg har lest. MEn den bruker en ir-mottaker i form av en usb-dongle til å ta imot signalene i stedet for å bruke bluetooth. Så du må ha en klump liggende foran PS3 for at den skal fungere. Ikke den mest sexye løsningen når man tenker seg om... off-topic: @sven-o: er du samme sven-o som på avforum? i tilfelle vil jeg bare påpeke at hdmi-switchen fra elfa enda fungerer helt ypperlig. Meget festlig. PS.. jeg har ett annet nick der Endret 19. september 2007 av Darth MToffy Lenke til kommentar
sven-o Skrevet 19. september 2007 Del Skrevet 19. september 2007 off-topic:@sven-o: er du samme sven-o som på avforum? i tilfelle vil jeg bare påpeke at hdmi-switchen fra elfa enda fungerer helt ypperlig. Meget festlig. PS.. jeg har ett annet nick der 9525594[/snapback] Hahaha! Det stemmer! Fett at det funker for flere. Beste kjøpet jeg har gjort noensinne tror jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå