Gå til innhold

Fjernkontroll til PS3

Giffy

Anbefalte innlegg

Hei!

Sitter å ser på videogamesplus.ca, da jeg lurer på å investere i en PS3. Ser da på fjernkontrollen som iflg hjemmesiden er nødvendig for å aktivere dvd/blueray avspilling. Er dette riktig?

Fjernkontrollen er jo for det første grisestygg, og burde være unødvendig av Sony å synke ned på MS nivå(Xbox, de gikk bort ifra det med X360). Har en Logitech Harmony som jeg var tenkt å sette opp mot PS3 oxo, da jeg regna med at det vil komme(om det ikke har kommet, støtte for det).

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

du kan vel bruke spillkontrolleren på PS3 på samme måte som til PS2, det er vel strengt tatt bare en annbefalling?

uansett, så slippes en Bluetooth/Wifi(?)/IR kontroller snart, var det ikke HW.no som viste den frem for en uke siden, eller var det ITavisen.no?

Stilren og fin, som brukte noe fra Vista i seg... husker desverre ikke navnet på den universal kontrolleren

Endret av Fritz0r
Lenke til kommentar
Har en Logitech Harmony som jeg var tenkt å sette opp mot PS3 oxo, da jeg regna med at det vil komme(om det ikke har kommet, støtte for det).

8436965[/snapback]

Går det da?Ps3 har vel ikke infrarød,bare Bluetooth?Jeg har en harmony 885 selv og det hadde vært ålreit om det hadde gått men harmony'n bruker jo infrarød.

Edit: du må ikke ha fjernkontroll til blu-ray,det funker helt fint med håndkontrollen.

Endret av H.M.Kongen
Lenke til kommentar

Når kommer det et program som gjør det mulig å bruke smartphone som bluetoth fjernkontroll til PS3. Det hadde vært litt kult, å sitte i sofaen å kontrollere mediasenteret på PCen og PS3 med mobilen. Hadde aldri trengt å flytte meg mer og dødd lykkelig men alt for tidlig (får legge inn noen økter med eyetoy for hjertets skyld). ;)

Lenke til kommentar

Det er den jeg snakker om. Så veldig klumpete og stor ut på bildet syns jeg. Hadde aldri sett bilde av den før.

Den er jo svart, det er PS3 også, og toppen hvor knappene er ligner veldig på pianolakken PS3 har.

Grunnen til at den virker solid og av god kvalitet er at den ikke er så lett og har ikke samme plastikkfølelsen som f.eks. sixaxis har.

Lenke til kommentar
Når kommer det et program som gjør det mulig å bruke smartphone som bluetoth fjernkontroll til PS3. Det hadde vært litt kult, å sitte i sofaen å kontrollere mediasenteret på PCen og PS3 med mobilen.

8458053[/snapback]

Dette har jo vært tilgjengelig for PC i mange år, så det kommer helt sikkert til PS3 rimelig snart.

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...
Når kommer det et program som gjør det mulig å bruke smartphone som bluetoth fjernkontroll til PS3. Det hadde vært litt kult, å sitte i sofaen å kontrollere mediasenteret på PC-en og PS3 med mobilen.

8458053[/snapback]

Dette har jo vært tilgjengelig for PC i mange år, så det kommer helt sikkert til PS3 rimelig snart.

8467197[/snapback]

bumpetibump

Noen som vet noe mer om dette?

Sixaxis er ubrukelig som fjernkontroll i lengden og jeg vurderer å plukke opp en fjernkontroll til PS3 på vei hjem fra jobb... Men hvis det finnes ett prog til windows mobile som kan brukes i stedet så hadde det jo vært helt supert...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...