Ayb Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 (endret) Har solgt mitt HK, CPU, RAM og HD. Og han som kjøpte det får ikke startet PC-en. Jeg formaterte HD-en før jeg solgte den. Etter ASUS-logoen får han en feilmelding: "reboot and select proper boot or insert boot media in selected boot device" (eller noe slikt). Han finner dvd-stasjonen i bios, men den vil ikke åpne seg (fysisk) så han får ikke brukt windows-cd. Han finner ikke SATA-HD-en som jeg solgte, men en IDE-HD finner han. men han kommer aldri lenger enn til den feilmeldingen. vet ikke om jeg har sagt alt som trengs, eller om jeg har forklart meg riktig, men håper noen kan hjelpe:) EDIT: nå har han heller ikke skjermbilde i det hele tatt >.< Endret 21. april 2007 av GW Lenke til kommentar
VetleRsport Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 Han må jo instalere noe for å få fram SATA disken..Men jeg vet ikke hva som er problemet... Lenke til kommentar
Calvinator Skrevet 21. april 2007 Del Skrevet 21. april 2007 Samme pokkers problem som jeg har! Jeg skulle skru på pcen en dag etter at jeg hadde bytta dvd-rom og da ble HDen borte Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå