Gå til innhold

Half-Life: G-Mod på DVD / CD ?


Anbefalte innlegg

Hei.

 

Stiller ett spørsmål ifra ett av mine barn.

 

Blir G-Mod 10, gitt ut på DVD / CD plate ? Vet Dere noe om det ?

 

Siden ungene liker å ha "platene" stående i hyllen, også er de også "garantert" varen ?

 

Takker for svar. :thumbup:

 

Vennlig Hilsen

 

W_B

 

PS: ja jeg vet at vi kan kjøpe det på nett, men plater er kjekkere å ha, så kanskje noen av mine meninger er "flyttet" over på ungene. :hmm:

 

PPS: Eller kan en brenne en kopi og ta vare på den slikt ?

Endret av Wild Berries
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nei.

Spillet er uansett koblet til Steam-kontoen.

8437434[/snapback]

 

Takker for Dere`s svar. :thumbup:

 

Men visst ungene havner i en situasjon hvor de blir "banned", eller tilsvarende. Da må vell de kjøpe alt på nytt ?

 

Selv om ungene ikke cheater eller lignende, så kan det hende de trykker ok på ett eller annet som de ikke bør, og da er de vell "solgt" ?

 

Vennlig Hilsen

 

W_B

Lenke til kommentar
Nei.

Spillet er uansett koblet til Steam-kontoen.

8437434[/snapback]

 

Takker for Dere`s svar. :thumbup:

 

Men visst ungene havner i en situasjon hvor de blir "banned", eller tilsvarende. Da må vell de kjøpe alt på nytt ?

 

Selv om ungene ikke cheater eller lignende, så kan det hende de trykker ok på ett eller annet som de ikke bør, og da er de vell "solgt" ?

 

Vennlig Hilsen

 

W_B

8437984[/snapback]

Hvis de cheater og blir banna fortjener de pokker meg å måtte kjøpe en ny konto.

 

Og ja så klart. De kan komme borti en knapp som steam har lagt inn i spillet som automatisk banner dem :roll:

Endret av Acolyt3
Lenke til kommentar
Nei.

Spillet er uansett koblet til Steam-kontoen.

8437434[/snapback]

 

Takker for Dere`s svar. :thumbup:

 

Men visst ungene havner i en situasjon hvor de blir "banned", eller tilsvarende. Da må vell de kjøpe alt på nytt ?

 

Selv om ungene ikke cheater eller lignende, så kan det hende de trykker ok på ett eller annet som de ikke bør, og da er de vell "solgt" ?

 

Vennlig Hilsen

 

W_B

8437984[/snapback]

Hvis de cheater og blir banna fortjener de pokker meg å måtte kjøpe en ny konto.

 

Og ja så klart. De kan komme borti en knapp som steam har lagt inn i spillet som automatisk banner dem :roll:

8439399[/snapback]

 

Hei, sa ikke noe om at Steam la inn en eller annen knapp. Men det er ikke alt de forstår når de spiller. :roll:

 

De er unge, og all engelsken kan de ikke enda. :dontgetit:

 

Og ja, det er lett å få dritt innpå PC`en, det vet alle som gjør sitt ytterste for å lage antivirus program.

 

Alle Steam kontoene som blir hakket, alle DVD / CD`ene som serialen allerede er brukt opp på. o.s.v

 

Mine unger er lært opp til ikke å jukse, men det er lett å havne i / trykke ok på noe som de ikke nødvendigvis forstår hensikten med.

 

Men Takker Dem for Dere`s svar.

 

Vennlig Hilsen

 

W_B

Lenke til kommentar

Hvis du ser på http://www.garrysmod.com/faq/ , så står det at det sannsynligvis aldri vil komme i butikkene.

 

Tror ikke det skal være noe problem angående å bli bannet, er ikke noe som skjer på 123, utenom i noen tilfeller selvførgelig. heh.

Steam har en liten tendens til det. Men alt i alt så er det ingenting å engste seg over. Garry's mod er uendelige timer med leking.

 

DjLarsa, enig, tøffere foran skjermen kan man være.

Endret av _Scotty_
Lenke til kommentar
Det er dessuten bedre å kjøpe via steam enn å kjøpe i butikken, fordi du trenger ikke bekymre deg for stjålet cd-key :)

 

 

alltid så spydig du, acolyt3...

 

 

Vel det er sånn jeg er i RL også, og jeg kan ikke noe for det. forresten, hva var det jeg gjorde deg igjen?

8447380[/snapback]

 

Takker Dere som valgte å svare seriøst, uten å hakke ned på mine yngre barn. :thumbup:

 

Det er ikke bare å passe på at de (ungene) trykker ok på ett eller annet vedlegg, eller hva som dukker opp.

 

Håper at De Acolyt3, kan forstå det. :dontgetit: Og hvordan De er i RL, det trenger ikke alltid å komme frem på skjermen, når jeg spør på mine barns vegne.

 

Til _Scotty_ Og DjLarsa atter engang Takk for svar. :yes:

 

Vennlig Hilsen

 

W_B

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...